تاریخ انتشار: ۰۰:۲۹ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

گاریدو: گل نابه‌هنگامی خوردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست تیمش برابر الاهلی گفت: ما بر بازی غلبه داشتیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که گل نشد.

اقتصاد۲۴- خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر الاهلی عربستان در هفته نخست رقابت‌های لیگ نخبگان اظهار کرد: بازیکنان بازی بسیار خوبی انجام دادند و احساس غرور دارم که چنین بازیکنانی دارم. دو بازیکن حریف حرکتی کردند که گل نابه‌هنگامی خوردیم. نمی‌خواهم بگویم بعد از دریافت گل همه بازی دسته ما بود، الاهلی تیم قوی‌ای است، ولی ما بر بازی غلبه داشتیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که گل نشد.

او ادامه داد: یک پنالتی رخ داد و هرکسی که در استادیوم بود آن را تایید کرد. نمی‌دانم وقتی داور پنالتی را تایید کرد چرا VAR آن را رد کرد؟ تکرار می‌کنم پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان پرسپولیس بزرگ هستند. باید به ما احترام بگذراند. احساس می‌کنم این بی احترامی به ما بود. نمی‌توانم وارد مسالئل داوری شوم و فقط می‌گویم برای ما پنالتی گرفته نشد. ما حداقل در این بازی شایسته تساوی بودیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد گل زودهنگامی که دریافت کردند هم گفت: این موضوع طبیعی است. بازیکنان الاهلی بزرگ هستند و باز هم می‌گویم بازی خوبی انجام دادیم. وقتی بازی را می‌بازیم یک روز فرصت داریم که ناراحت باشیم و همینطور وقتی می‌بریم یک روز فرصت خوشحالی داریم و باید از فردا دوباره شروع کنیم. بازیکنان باید از فردا شروع دوباره‌ای داشته باشند.


بیشتر بخوانید: شکست پرسپولیس مقابل رقیب پرستاره


او افزود: هر کسی یک نظر دارد و به نظر من فوتبال چیز دیگری است و بازیکنان من خوب بازی کردند. پرسپولیس و الاهلی دو تیم بزرگ هستند و یک گل در بازی بیشتر رد و بدل نشد و اینکه چرا بازی یک گل داشت نیاز به آنالیز دارد و باید آن را بررسی کنیم.

گاریدو در پاسخ سوال خبرنگاری که پرسید آیا با دریافت گل سوپرایز شدید یا خیر؟ عنوان کرد: نه! اینطور نیست. هدف اول پرسپولیس بازی هجومی بود و پس از دریافت گل شاهد عقب کشیدن تیم حریف نبودیم و در واقع این فشار پرسپولیس بود که حریف را وادار به دفاع کرد.

ارسال نظر