تاریخ انتشار: ۰۱:۰۵ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

نکونام: استقلال به بزرگی در آسیا معروف است

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی تیمش برابر الغرافه گفت: همه بازیکنانم با تمام توان بازی کردند. من فقط مانند یک دوست کنارشان بودم. تیم ما در حال بهتر شدن است.

اقتصاد۲۴- جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل الغرافه قطر در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: به هواداران استقلال و کسانی که در این تعطیلات از تیم حمایت کردند و ما را از این فشاری که یکسری ناآگاه روی تیم گذاشتند خارج کردند، تبریک می‌گویم. استقلال همیشه به بزرگی در آسیا معروف است، برد برای بازیکنان است که خیلی زحمت کشیدند. همه بازیکنانم با تمام توان بازی کردند. من فقط مانند یک دوست کنارشان بودم. تیم ما در حال بهتر شدن است. با شرایط سختی که در این چند روز داشتیم به خاطر بزرگی بازیکنانم تیم جمع شد.

جواد نکونام درباره تغییر سیستم تیمش در این بازی گفت: امسال سعی کردیم بازیکنانی بگیریم که بتوانیم در دو سیستم از آن‌ها استفاده کنیم. به نسبت هر بازی یک سیستم بازی می‌کنیم. الغرافه تیم خوبی است و باید بازیکنان خط جلوی آن‌ها را کنترل می‌کردیم و نیاز شد که با سه دفاع بازی کنیم. تیم ما توانایی بازی در دو سیستم را دارد.

سرمربی استقلال درباره حواشی پیش آمده نیز گفت: زیاد اهل حرف‌های الکی نیستم؛ هواداران از روز اول برای من سنگ تمام گذاشتند و تا آخر عمر فراموش نمی‌کنم. همیشه مدیون آن‌ها هستم. همه توانم را می‌گذارم به خاطر اینکه یک روز خودم هوادار بودم. وظیفه ما سنگین است. به بازیکنانم گفتم که در سختی و خوشحالی باید در کنار هم باشیم.


بیشتر بخوانید: برد استقلال در لیگ نخبگان


نکونام درباره جذب بازیکن جدید گفت: مشکل ما این است که در بیرون تیم، کامل نیستیم. اول باید آن را حل کنیم. مدیر رسانه‌ای نداریم، عکاس و فیلمبردار نداریم و مربی خارجی را خودشان نیاوردند. هواداران، مالک اصلی این باشگاه هستند. تیم من کامل است و اگر بازیکنی جذب نشود، مشکلی ندارم. فقط شرایط را برای من فراهم کنند. باید اول بیرون خود را درست کنیم چرا که خیلی آشفته است.

ارسال نظر