تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

شرکت تاکسی دبی انتظار ۲۷.۲ میلیون دلار درآمد بیشتر را می‌کشد

۲۵ درصد از پلاک‌های به دست آمده با در نظر گرفتن بالاترین استاندارد‌های حفظ محیط زیست، تاکسی‌های برقی هستند. این خرید ناوگان این شرکت را به نزدیک به ۶ هزار خودرو می‌رساند و سهم بازار آن را به ۴۶ درصد افزایش می‌دهد.

اقتصاد۲۴-شرکت تاکسی دبی از خرید ۳۰۰ پلاک جدید در آخرین مزایده برگزارشده توسط اداره راه و ترابری در دبی خبر داد و با تقویت جایگاه رهبری خود به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور تاکسی در امارت دبی، تعداد کل خودرو‌های تاکسی خود را به ۶ هزار دستگاه افزایش داد. با این اقدام، سهم بازار این شرکت به عنوان بخشی از برنامه‌های توسعه شرکت در بخش تاکسیرانی برای همگام شدن با افزایش تقاضای خدمات خود، به ۴۶ درصد افزایش یافت.

انتظار می‌رود این خرید در راستای استراتژی رشد شرکت، به دستیابی به درآمد اضافی ۱۰۰ میلیون درهم (۲۷.۲ میلیون دلاری) سالانه کمک کند.

شرکت تاکسی دبی در توییتر نوشت: «شرکت تاکسی دبی از دستیابی به ۳۰۰ پلاک جدید در جدیدترین مزایده ارائه‌شده توسط اداره راه و ترابری در دبی خبر داد تا جایگاه رهبری خود را به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور تاکسی در امارات دبی تقویت کند و تعداد کل وسایل نقلیه تاکسی را به تاکسی افزایش دهد. ۶ هزار دستگاه خودرو و افزایش سهم بازار به ۴۶ درصد»

اظهارنظر مدیرعامل شرکت تاکسیرانی دبی

منصور رحمه الفلاسی (Mansoor Rahma Al Falasi)، مدیرعامل شرکت تاکسیرانی دبی، در خصوص خرید این شرکت گفت: «این تملک در چارچوب برنامه‌های توسعه ناوگان این شرکت صورت می‌گیرد که طی سال ۲۰۲۴ شاهد رشد حدود ۱۰ درصدی بوده است که مؤید جایگاه آن است. به عنوان بزرگ‌ترین شرکت عامل در بخش حمل‌ونقل در دبی تعداد کل ناوگان خودرویی این شرکت به حدود ۹ هزار وسیله نقلیه شامل تاکسی، لیموزین، اتوبوس و دوچرخه رسید.»

این گسترش، قدرت موقعیت مالی شرکت تاکسی دبی، توانایی آن برای گسترش و کسب و آمادگی آن را برای همگام شدن با تقاضا برای خدمات با رشد جمعیتی که در امارت مشاهده می‌شود، تثبیت می‌کند.

منصور رحمه الفلاسی همچنین با تأیید اینکه این خرید با حمایت از سودآوری و توسعه درآمد‌ها و سرمایه‌گذاری به ارتقای اهداف استراتژیک تاکسی دبی از نظر پایداری مالی کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: «۲۵ درصد از پلاک‌های خریداری‌شده به تاکسی‌های برقی اختصاص می‌یابد. بالاترین استاندارد‌های حفظ محیط زیست و دستیابی به انتشار کربن صفر تا سال ۲۰۵۰.»

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر