تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

خرید جدید در سبد پرسپولیس!

روز پایانی نقل و انتقالات ایران آغاز شده و البته تا حالا خبر خاصی از فعالیت تیم‌ها نبوده است.

اقتصاد۲۴-بعد از دو ماه و ۲۱ روز سرانجام ساعات پایانی نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال ایران فرا رسید. این پنجره بیش از هر چیز، تحت تاثیر مقررات سقف بودجه جدید و همچنین رفع بخشی از محدودیت‌ها برای استخدام بازیکن خارجی بود که باعث شد تا در میان بازار کساد بازیکنان داخلی، باشگاه‌ها به سراغ خرید یار خارجی بروند.

در این بین شاید انتخاب بزرگترین انتقال تابستانی هم کار چندان ساده‌ای نباشد، چرا که تراکتور با خرید سه ستاره از پرسپولیس، استقلال با جذب رامین رضاییان و سپاهان با انتقال بزرگ استفان انزونزی خود را مدعی این عنوان کردند. البته پرسپولیس هم با جذب سه بازیکن خارجی و چند بازیکن داخلی تلاش کرد تا نواقص خود را برطرف کند.اما درحالی‌که معمولا روز پایانی نقل و انتقالات با فعل و انفعالات خاصی همراه می‌شود، این بار در لیگ ایران فعلا اتفاق خاصی نیفتاده و به نظر زمان طولانی پنجره تابستانی سبب شده تا تمام تیم‌ها اقدامات خود را انجام دهند. خصوصا اینکه چند روز پیش فرصت لیست آسیایی هم بسته شد و عملا چهار باشگاه آسیایی نیز کار خود را در این مدت انجام دادند.

البته باشگاه پرسپولیس امروز باید تکلیف سینا اسدبیگی، به عنوان بازیکن بیستم خود را تعیین کند و سپاهان باید در خصوص رضا شکاری تصمیم بگیرد. استقلال با جدایی منتظر محمد یک جای خالی دارد و تراکتور هم که تا پایان شب درگیر بازی با الوکره در قطر خواهد بود.

دقایقی پیش مشخص شد که باشگاه مس رفسنجان قصد دارد یک بازیکن خارجی را امروز معرفی کند، اما از سایر تیم‌ها هنوز خبری در دست نیست. باید دید آیا نساجی امروز انتقال کوین یامگا را رسمی خواهد کرد یا نه و همچنین انتقال دیگری خواهد داشت یا خیر.

منبع: ورزش 3
ارسال نظر