تاریخ انتشار: ۱۷:۰۷ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

هشدار به مسافران؛ این جاده‌ها بارانی‌اند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های شمالی کشور و ترافیک نیمه‌سنگین در این محور خبر داد.

اقتصاد۲۴- سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال محدوده انتهای آن ترافیک نیمه‌سنگین است.

وی درباره محور هراز و فیروزکوه افزود: همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت محور هراز محدوده کلرد و مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده گیلاوند نیز نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در محور قدیم قزوین – رشت محدوده منجیل ترافیک پرحجم است.

شیرانی گفت:در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل حصارک تا پل فردیس و محور پاکدشت - تهران وبالعکس محدوده خاتون آباد نیز ترافیک پرحجم، اما در حال حرکت گزارش شده است.

شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، اردبیل، مازندران و گلستان بارش باران مشاهده می‌شود. همچنین در ارتفاعات جاده‌های هراز و چالوس، علاوه بر بارندگی، مه‌گرفتگی نیز گزارش شده است.


بیشتر بخوانید: هشدار نارنجی بارش های سیل آسا در ۱۰ استان


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، به رانندگان توصیه کرد که در هنگام رانندگی در باران، فاصله طولی مناسب را با خودروی جلویی حفظ کنند؛ همچنین با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی افزود: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی به حوادث احتمالی رخ داده برای رانندگان و مسافران است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر