تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳

داور دربی ۱۰۴ مشخص شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال داور دیدار استقلال و پرسپولیس را مشخص کرد.

اقتصاد۲۴-بنابر اعلام کمیته داوران، بیژن حیدری قضاوت دیدار حساس استقلال و پرسپولیس را برعهده دارد و برای سومین بار تجربه قضاوت در دربی را به دست می‌آورد.

بیژن حیدری که در دربی‌های ۸۶ و ۹۲ قضاوت کرده بود، پس از ۱۱ مسابقه غیبت در شهرآورد، دوباره این شانس را به دست آورده و قرار است روز چهارشنبه در اراک بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس را سوت بزند.

این داور با تجربه فوتبال ایران در فصل جدید لیگ برتر در هفته اول بازی «پرسپولیس- ذوب‌آهن» را در اراک قضاوت کرد که حالا دوباره باید برای سرخپوشان در همین شهر داوری کند و این بار نفر اول تصمیم گیرنده در دربی است و البته پس از آن هم در هفته سوم مسابقه «خیبر خرم‌آباد- ذوب‌آهن» را قضاوت کرد.

بیژن حیدری علاوه بر این دو قضاوت در فصل جدید لیگ برتر، در هفته چهارم هم دوباره در اراک حضور یافت و داور وی‌ای‌آر در مسابقه تیم‌های آلومینیوم و هوادار بود و در هفته پنجم نیز همین وظیفه را در بازی تیم‌های خیبر خرم‌آباد و تراکتور برعهده داشت.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال به جمع‌بندی نهایی برای انتخاب از بین دکتر بیژن یا موعود بنیادی‌فر رسیده بود که در نهایت انتخاب خود را انجام داد و سوت دربی ۱۰۴ را به دست داور همدانی فوتبال ایران سپرد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظر