تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۰۶ مهر ۱۴۰۳

تلاش‌های مخفیانه جنیفر لوپز برای بازگشت به بن افلک

به نظر می‌رسد جنیفر لوپز نمی‌خواهد از بن افلک دست بکشد.

اقتصاد۲۴- گزارش‌ها حاکی از آن است که جنیفر لوپز، که در سال ۲۰۲۲ با این کارگردان ازدواج کرد، هنوز معتقد است که او و بن افلک می‌توانند به ازدواج فلج‌کننده خود فرصت دیگری بدهند.

حتی اگر جنیفر لوپز در آوریل ۲۰۲۴ برای طلاق از بن درخواست داد، او طبق یافته‌های مجله Heat، در خداحافظی از او مشکل دارد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که جنیفر لوپز هنوز معتقد است که او و بن افلک می‌توانند به ازدواج فلج‌کننده خود فرصت دیگری بدهند.

حتی اگر جنیفر لوپز، که در سال ۲۰۲۲ با این کارگردان ازدواج کرد، در آوریل ۲۰۲۴ برای طلاق از بن درخواست داد، او طبق یافته‌های مجله Heat، در خداحافظی از او مشکل دارد.

یک منبع ناشناس اخیراً با این رسانه به اشتراک گذاشت: «در حالی که جن سعی کرده است در انظار عمومی قوی باشد، پشت در‌های بسته کمتر مطمئن است.»

طبق گفته این محرمانه، خوانندهٔ On The Floor «اعتراف کرده است که بسیار دلتنگ بن شده است.»

این منبع ادامه داد: «او مخفیانه امیدوار بود که درخواست طلاق باعث شود او اقدامات جدی برای تغییر اوضاع و تلاش برای بازگرداندن او انجام دهد، بنابراین این واقعیت که او هنوز می‌خواهد با جدایی آن‌ها پیش برود، دلخراش است.»

مطالبات مشابه توسط یک منبع آگاه به In Touch Weekly انجام شد، که پیش‌تر فاش کرده بود: «جی. لو در زندگی خود چیز‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، اما امسال واقعاً آزمایش کرده است که چقدر درد می‌تواند تحمل کند.»

علاوه بر این، منبع در آن زمان مدعی شد: «اگرچه او در انظار عمومی چهرهٔ شجاعی نشان می‌دهد، اما پشت در‌های بسته اشک ریخته است» و افزود: «این بدترین سال زندگی اوست.»

منبع: geo

ارسال نظر