تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳

شوخی فیروز کریمی با جواد نکونام در تلویزیون

فیروز کریمی کارشناس برنامه ورزشی در تلویزیون پیش از شروع دیدار استقلال بابت اینکه نکونام صحبت‌هایش را نمی‌شنود افسوس خورد.

اقتصاد۲۴- دقایقی پیش از شروع دیدار تیم‌های السد قطر و استقلال تهران فیروز کریمی - سرمربی اسبق استقلال و کارشناس برنامه زنده تلویزیونی - در شبکه ورزش در خلال صحبت‌های فنی درباره شرایط این روز‌های استقلال بابت اینکه جواد نکونام او را نمی‌بیند و حرف‌هایش را نمی‌شنود ابراز تاسف کرد.

فیروز کریمی که در رابطه با مسائل مختلف فنی تیم استقلال صحبت می‌کرد از اینکه برنامه دیر شروع شده و نکونام فرصت شنیدن صحبت‌های او قبل از فرستادن بازیکنان تیمش به زمین را نداشته افسوس خورد.
فیوز کریمی همچنین در رابطه با شرایط نکونام پیش از این دیدار گفت: «جواد نکونام باید هر اتفاقی در ارتباط با قبل و بعد از این بازی می‌تواند او را تحت تاثیر قرار بدهد را کنار بگذارد و در طول ۹۰ دقیقه تمام فکر و ذکرش به مسابقه مقابل تیم السد باشد».

فیروز کریمی همچنین تاکید کرد: «جواد نکونام باید تک تک اعضای کادر تیمش را ملزم کند تا هر کدام از آن‌ها در هر پست بازیکنان تیم استقلال و تیم مقابل را زیر نظر بگیرند و دائماً به او اطلاعات بدهند».

ارسال نظر