تاریخ انتشار: ۲۲:۵۵ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳

گاریدو: از نتیجه دیدار پاختاکور خوشحال نیستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش از نتیجه دیدار با پاختاکور، خوشحال نیست.

اقتصاد۲۴- خوان کارلوس گاریدو پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پاختاکور در چارچوب هفته دوم لیگ نخبگان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: در فوتبال حرفه‌ای نتیجه خیلی مهم است و ما در حال حاضر خوشحال نیستیم، چون سه امتیاز را نتوانستیم کسب کنیم و امتیاز مساوی برای پرسپولیس، خوب نیست.

وی افزود: در مورد نتیجه مسابقه خوشحال نیستیم، اما در عین حال باید بگویم بازیکنان ما سعی خود را کردند و برخی مواقع در فوتبال نتیجه لازم را نمی‌توانید کسب کنید و مجبور هستید از بازیکنان زمانی که تمام تلاش خود را می‌کنند باید حمایت کنید. نیمه اول خیلی خوبی داشتیم و قبل از مسابقه می‌دانستیم که ضربات آزاد مهم است و مهم است که گل بزنیم. راجع به کیفیت و نقطه قوت خود آگاهی داشتیم و آنالیزی که از بازی حریف داشتیم توانستیم سریع به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: معمولا این اتفاق رخ می‌دهد که وقتی سریع به گل می‌رسید مسابقه ادامه می‌یابد و نتیجه می‌تواند تغییر کند، چون حریف چیزی برای از دست دادن ندارد و در نیمه اول باید گل دوم را به ثمر می‌رساندیم. در ضربات کرنر شانس داشتیم به گل برسیم، اما موفق نبودیم. در نیمه دوم حریف چیزی برای از دست دادن نداشت و متاسفانه گل مساوی را دریافت کردیم و بعد از آن تیم حریف عقب نشست و فضا‌ها را بست.

گاریدو با اشاره به اینکه فکر می‌کرده در نیمه دوم موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی با وجود بازیکنان خود به دست خواهند آورد، گفت: این اتفاق رخ نداد و به گل نرسیدیم. نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم و خیلی واضح بود که زمین مسابقه به تیم کمک نکرد و بارانی بودن شرایط را سخت‌تر کرد. نمی‌توانستیم توپ را آن گونه که می‌خواهیم حرکت دهیم. نمی‌توانم بهانه بیاورم و باید بگویم این نتیجه خوبی برای پرسپولیس نیست و باید تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم. دوست دارم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم و ۸۰ هزار تماشاچی به ورزشگاه بیایند و دیگر جایی برای غر زدن باقی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه زمین حاضر شرایط خوبی برای مسابقات آسیایی ندارد، چون نمی‌توانیم توپ را به راحتی حرکت دهیم، اظهار کرد: هنوز مسابقات زیادی باقی مانده و باید سعی کنیم بهتر باشیم. مهم است زمانی که نمی‌توانید نتیجه بگیرید کار و مسیر خود را ادامه دهید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا بهتر نبود به جای کانال راست، حملات پرسپولیس از کانال چپ طراحی می‌شد، گفت: شما فکر می‌کنید فقط از سمت راست حمله کردیم؟ ما بازیکنان تهاجمی داریم و از هر دو طرف حمله کردیم. در نیمه دوم خیلی تیم تهاجمی داشتیم و با مهره‌های خود از سمت چپ و راست و مهاجمان خود حمله کردیم، ولی متاسفانه علی رغم سعی به حمله نتوانستیم به گل برسیم.


بیشتر بخوانید: توقف پرسپولیس برابر پاختاکور


گاریدو در پاسخ به اینکه به چه دلیل پرسپولیس علی رغم حملات متعدد نمی‌تواند به گل دست یابد، خاطرنشان کرد: همه چیز به حریف بستگی دارد و باید به حریف احترام گذاشت و یک اشتباه باعث می‌شود به گل برسیم. نباید فکر کنیم، چون پرسپولیس هستیم حتما باید برنده شویم. تیم حریف خیلی تلاش کرد و در دفاع زحمت کشید. در نیمه اول می‌توانستیم بازی را با زدن گل دوم تمام کنیم.

وی ادامه داد: هرگز شرایط آسان نیست و خوشحال نیستم که پیروز نشدیم هر چند که می‌خواستیم برنده شویم. باید از همین امروز کار خود را شروع کنیم و عکس العمل خوبی به شرایط داشته باشیم. فوتبال همین است و وقتی برنده می‌شویم باید بدانیم چه رفتار و عملکردی پس از برد داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در این مورد که پرسپولیس در نیمه اول با برنامه و در نیمه دوم بی‌برنامه بود، تصریح کرد: اگر نظر شما این است که حرفی ندارم و به نظر شما احترام می‌گذارم.

گاریدو در مورد عملکرد گندوز عنوان کرد: دروازه بان بسیار خوبیست.

منبع: ایسنا
ارسال نظر