تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳

تعطیلی موقت پایانه بیهقی تا پایان مراسم نماز جمعه

بر اساس مصوبه کمیته برگزاری نماز جمعه، پایانه مسافری بیهقی تهران، از ساعت ۱ بامداد جمعه ۱۳ مهرماه، تا پایان مراسم نماز جمعه تعطیل است.

اقتصاد۲۴- علی رامشینی مدیر پایانه بیهقی با اعلام این خبر گفت: به دلیل همجواری پایانه بیهقی با مصلای امام خمینی (ره) این پایانه افتخار میزبانی از نمازگزاران محترم را دارد و از این رو طی جلسات هماهنگی که با ارگان‌هایی همچون ستاد برگزاری نماز جمعه تهران، راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، اورژانس تهران، نیروی انتظامی، آتش نشانی و شرکت‌های مسافربری مستقر در پایانه انجام شده است، همه دستگاه‌های دست اندرکار برای برگزاری هرچه بهتر مراسم باشکوه نماز جمعه این هفته در آماده باش کامل خواهند بود.

رامشینی در ادامه تاکید کرد: با همکاری شرکت‌های مسافربری مقرر شد سفر‌های پایانه از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۲ مهر تا اتمام نماز جمعه به حالت تعلیق درآمده و پس از نماز، فروش بلیت و تردد اتوبوس‌ها در پایانه، مجدداً آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید:  اقامه نماز جمعه این هفته به امامت رهبر انقلاب


وی گفت: برای جابه‌جایی و انتقال همه نمازگزاران و خصوصا افراد جانباز و توان یاب نیز از طریق تاکسی‌های مستقر در پایانه بیهقی به محل برپایی نماز جمعه تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

رامشینی در پایان افزود: برای تسهیل تردد خودرو‌های نمازگزاران در این روز، پارکینگ پایانه بیهقی با صدور قبض‌های ویژه از صبح روز جمعه تا پایان مراسم به صورت رایگان مهیای خدمت رسانی به نمازگزاران خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر