تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳

نامه فرزند امام خمینی (ره) به رهبر انقلاب

فرزند امام راحل در نامه‌ای به رهبری انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت‌عالی پس از ارتحال امام امت، یک درخت تنومند و تفکر شکست‌ناپذیر است.

اقتصاد۲۴- متن نامه زهرا مصطفوی به حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبری انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«محضر مبارک حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله)

رهبر معظم انقلاب اسلامی

سلام علیکم

ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت عبد صالح خدا، فرمانده شجاع جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله، نکاتی به ذهنم رسید تا با معظم له در این شرایط حساس و تاریخی از عمر انقلاب اسلامی ایران در میان بگذارم.

مستحضرید که ما از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تا به امروز، شاهد فراز و فرود‌ها و شهادت چهره‌ها و فقدان شخصیت‌های بزرگ و اندیشمند متعددی بوده‌ایم که هر یک در نوع خود می‌توانستند جامعه‌ای را رهبری نمایند. شخصیت‌هایی همچون شهیدان آیات مطهری، دکتر بهشتی، دکتر باهنر و شهید رجایی و شهید دکتر مفتح که اینجانب از نزدیک شاهد ترور این شخصیت اندیشمند و فرهیخته انقلاب در محوطه دانشکده الهیات دانشگاه تهران بوده‌ام.

در همان زمان که انقلاب نوپای ملت، گرماگرم نبرد با دشمنی بود که از سوی قدرت‌های شرق و غرب عالم حمایت می‌شد، جریان نفاق نیز از یک سو در زمان موشکباران شهر‌ها با همراهی دشمن بعثی به ملت خیانت می‌کرد و از سوی دیگر هرروز با قتل، ترور و بمب‌گذاری جنایات متعددی علیه مردم مرتکب می‌شد که از حافظه تاریخی ملت ایران هرگز پاک نخواهد شد.

علاوه بر این، در دوران دفاع مقدس و در جبهه‌های حق علیه باطل، شهادت فرماندهان شجاعی، چون شهیدان همت، باقری، باکری، زین‌الدین، بروجردی و ستاری را به چشم دیدیم و انقلاب از حضور این سرداران نیز در ادامه مسیر خود محروم شد. امام راحل در همه آن سال‌ها، فقدان یاران و سردارانش را می‌دیدند و پیوند میان منافقین و دشمنان را مشاهده می‌کردند، اما با کمال اطمینان می‌فرمودند که من به سهم خودم هیچ نگرانی ندارم راجع به انقلاب. انقلاب راه خودش را پیدا کرده و به پیش می‌رود.


بیشتر بخوانید: نامه دختر امام به رهبر انقلاب


امروز که انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت‌عالی پس از ارتحال امام امت، یک درخت تنومند و تفکر شکست‌ناپذیر است و شاهد پیروزی‌های روزافزون این انقلاب هستیم، با همه غصه‌هایی که با شهادت عزیزانی، چون حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله داریم، یقین داریم که انقلاب اسلامی به پشتوانه وحدت همه نیرو‌های انقلاب و رهبری داهیانه حضرتعالی مستحکم‌تر از گذشته، همچنان منبع خودباوری و بالندگی ملت ایران و الگوی الهام‌بخش ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب خواهد ماند.

«ان العزة لله جمیعا»

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته

زهرا مصطفوی

۱۲مهرماه۱۴۰۳»

منبع: ایسنا
ارسال نظر