تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس:

چند شغله بودن مدیران دولتی با منافع ملی در تعارض است

رحمت الله نوروزی با اشاره به ضرورت فعالیت دولت در مدار تعامل و وفاق در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب گفت: دولت باید در به‌کارگیری افراد در پست‌ها و مناصب مختلف دقت کرده و از افراد جوان، شایسته و انقلابی استفاده کند.

اقتصاد۲۴- نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عدم تعارض منافع در به‌کارگیری افراد در پست‌های دولتی لازمه تحقق آرمان‌های انقلاب است، افزود: تعارض منافع قطعا مسیر نیل به اهداف و رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی را سخت و غیر ممکن خواهد کرد.

وی با بیان اینکه باید دولت در چینش مدیران خود دقت نظر کافی را داشته و از افراد چند شغله دوری کند، تصریح کرد: قانون تجارت که مصوب مجلس بوده نیز بر این امر تاکید دارد.

وی ادامه داد: مجلس طبق بعد نظارتی خود بر چینش کابینه و مدیران دولتی حساس بوده و در صورت لزوم تذکرات لازم را خواهد داد، گفت: مجلس در خصوص منافع ملی و الزامات تحقق منویات رهبری کوتاهی نخواهد کرد.

نایب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انتظار ما استفاده از افراد متخصص و شایسته در دولت است با توجه به اینکه رئیس جمهور نیز وکالت مردم را در مجلس بر عهده داشته قطعا به حساسیت‌های مجلس آگاه بوده و در مسیر دستیابی به آرمان‌های نظام و انقلاب گام خواهد برداشت.

ارسال نظر