تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳

وضعیت عجیب حریف قطری استقلال و پرسپولیس

الریان قطر در کسب پیروزی مقابل تیم قطر اس. سی ناموفق بود.

اقتصاد۲۴-تیم فوتبال الریان که یکی از حریفان پرسپولیس و استقلال ایران در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا به شمار می‌رود، شرایط عجیبی را تجربه می‌کند و در کسب پیروزی ناکام مانده که برای ششمین بازی پیاپی هم نتوانست به این روند پایان بدهد.

رقابت‌های هفته چهارم مرحله گروهی جام حذفی فوتبال قطر جمعه شب پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم فوتبال الریان به مصاف تیم قطر اس. سی رفت، ولی مثل پنج مسابقه رسمی اخیرش بازهم نتوانست به برتری برسد.

الریان در دیدار جام ستارگان مقابل قطر اس. سی با گل راجر گوئدش پیش افتاد، ولی پس از آن دو گل دریافت کرد که رودریگو تاباتا، ستاره پا به سن گذاشته این تیم پس از حضور تعویضی در زمین توانست گل تساوی را بزند تا از ششمین شکست متوالی نجات پیدا کنند و به تساوی ۲ بر ۲ برسند.

تیم فوتبال الریان در شرایطی برابر قطر اس. سی متوقف شد که در پنج مسابقه اخیرش دو شکست در لیگ ستارگان قطر مقابل الوکره و العربی، دو باخت در لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر و الهلال عربستان و یک شکست در جام ستارگان مقابل الدحیل داشت که بازهم نتوانست به برتری دست یابد. گفتنی است، الریان قطر در هفته‌های پنجم و هشتم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا در روز‌های پنجم آذرماه مقابل پرسپولیس و سی‌اُم بهمن‌ماه برابر استقلال ایران قرار می‌گیرد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظر