تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳

بازی المیرا دهقانی یاسمنِ سریال «لحظه گرگ و میش» در یک تئاتر +عکس

المیرا دهقانی (بازیگر ۳۳ ساله) تصاویری از ایفای نقش خود در یک تئاتر (قصه ترانه‌های ماندگار) را با کاربران اینستاگرام به اشتراک گذاشت.


اقتصاد۲۴- المیرا دهقانی (بازیگر ۳۳ ساله) تصاویری از ایفای نقش خود در یک تئاتر (قصه ترانه‌های ماندگار) را با کاربران اینستاگرام به اشتراک گذاشت

بیوگرافی المیرا دهقانی

المیرا دهقان بایگر تئاتر و تلویزیون متولد سال ۱۳۷۳ است.



المیرا دهقانی دارای مدرک فوق لیسانس صنایع غذایی است و بازیگری را در شیراز زیر نظر سیامک کمالی شروع کرده است. او بعد از چند اجرای تئاتر در شیراز به تهران آمد و با کارگردانانی، چون امیرضا کوهستانی، محمد یعقوبی و همایون غنی‌زاده همکاری کرد. المیرا دهقانی در خانواده ۵ نفره زندگی می‌کند و علاوه بر پدر و مادر دو خواهر هم دارد. رابطه صمیمی او با اعضای خانواده‌اش از عکس‌هایی که این هنرپیشه جوان منتشر کرده کاملا مشهود است.


اولین سریالی که المیـرا دهقانی در ان نقش افرینی کرد سریال همه چیز انجاست، به کارگردانی شهرام شاه حسینی بود. المیـرا دهقانی همچنین در سریال هشت و نیم دقیقه، شهرام شاه حسینی بازی کرده است. در سریال هشت و نیم دقیقه وی ایفاگر نقش مریم مادر احسان (سام درخشانی) است. المیرا دهقانی در هشت و نیم دقیقه در نقش یک زن پیر و مبتلا به بیماری جذام ظاهر شد.

ارسال نظر