تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳

پرسپولیس در شوک از دست دادن یک بازیکن مقابل السد

اوستون اورونوف در اردوی تیم ملی ازبکستان دچار آسیب‌دیدگی شده و شرایط او برای حضور در ترکیب پرسپولیس مقابل السد در هاله‌ای از ابهام است.

اقتصاد۲۴-پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه فصل گذشته، یک داربی نقل‌وانتقالاتی را برد و موفق به جذب اوستون اورونوف شد و این ستاره ازبکستانی که در رادار استقلالی‌ها هم قرار داشت، به جمع سرخ‌پوشان پایتخت پیوست و توانست در مسیر قهرمانی سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ بیست‌وسوم نقش‌آفرینی پررنگی داشته باشد. بعد از درخشش خیره‌کننده اورونوف در فصل گذشته، هواداران پرسپولیس امیدوار بودند که این ستاره ازبکستانی در فصل جدید هم بتواند شروع درخشانی داشته باشد، اما شرایط متفاوت پیش رفت.

اورونوف که تا پایان فصل جاری با سرخ‌پوشان قرارداد دارد و هواداران پرسپولیس دل‌نگران جدایی او هستند و از حالا، پیگیر تمدید قرارداد این ستاره خوش‌تکنیک هستند، در چند نوبت دچار آسیب‌دیدگی شده و این مصدومیت‌های سریالی او را از شرایط آرمانی دور کرده است؛ به‌طوری‌که در آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر، اوستون اورونوف ۹۰ دقیقه نیمکت‌نشین بود و به دلیل مصدومیت، شرایط حضور در ترکیب سرخ‌پوشان را نداشت. با این وجود، او به اردوی ملی دعوت شد و حضورش در مقابل تیم ملی ایران، سوال‌برانگیز بود؛ چرا که گفته می‌شد مصدومیت اورونوف هنوز برطرف نشده است!

دعوای پرسپولیسی‌ها و ازبک‌ها بر سر اورونوف

فرید زرینه، پزشک باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی علیه کادرفنی تیم ملی ازبکستان موضع گرفت و گفت: «شما می‌دانید که قطعا بازیکن تحت امر و دستور سرمربی، کادرفنی و کادر پزشکی تیم است و مجبور است که هر دستوری را اطاعت کند و اگر این کار را نکند، به نوعی تمرد محسوب شده و بی‌شک، بازیکن هیچ تقصیری نداشته است. سوابق اورونوف کاملا مشخص و موید این مساله است که ایشان همیشه با دل و جان در اختیار تیم پرسپولیس بوده و بار‌ها ثابت کرده است که با تمام توان به میدان رفته است و نقش بسزا و مهمی در قهرمانی سال گذشته پرسپولیس داشته است».

دوباره مصدومیت سراغ اوستون آمد!

اورونوف در حالی به عنوان بازیکن تعویضی مقابل تیم ملی ایران حضور یافت که حالا در آستانه تقابل تیم‌های ملی ازبکستان و امارات، خبر‌های ضدونقیضی درباره شرایط این ستاره خوش‌تکنیک به گوش می‌رسد و رسانه‌های ازبکستانی مدعی شده‌اند که دوباره مصدومیت به سراغ اورونوف آمده است. وبسایت اسپورتس ازبکستان تایید کرد که اورونوف روز گذشته در تمرینات تیم ملی کشورش حضور نیافته و وبسایت چمپیونات ازبکستان هم عدم حضور احتمالی اورونوف برابر امارات به دلیل مصدومیت را تایید کرده است!


بیشتر بخوانید:جدایی سخت جلال از گاریدو؟


سرخ‌ها دل‌نگران وضعیت اورونوف

ستاره ازبکستانی پرسپولیس در شرایطی دوباره دچار آسیب‌دیدگی و مصدومیت شده که پرسپولیس باید دوشنبه هفته آینده (سی‌ام مهرماه) در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد برود. هنوز کادر پزشکی پرسپولیس نسبت به مصدومیت دوباره اورونوف واکنش نشان نداده، اما اگر ستاره ازبکستانی نتواند برای جدال حساس مقابل السد، سرخ‌پوشان را همراهی کند، بدون‌شک خوان کارلوس گاریدو کار سختی برای پر کردن جای خالی این ستاره خوش‌تکنیک خواهد داشت؛ همان‌طور که در نبرد با پاختاکور، عدم حضور اورونوف در ترکیب اولیه سرخ‌پوشان به چشم آمد و پرسپولیسی‌ها ۲ امتیاز ارزشمند را برابر حریف ازبکستانی از دست دادند!

منبع: فوتبال ۳۶۰

ارسال نظر