اقتصاد۲۴- حامد شمس، مدیر برند و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در آیین گشایش دومین دوره نمایشگاه پتروکم گفت: این رویداد با نگاه ویژه به ساخت داخل برنامهریز شده است. نمایشگاه پتروکم فرصتی برای شناخت تواناییهای داخل برای یاری به صنعت پتروشیمی است. پتروکم فرصت تبادل ایده و محصول را فراهم کرده است.
حامد شمس افرود: در حالی همه در کشور برای کاهش ناترازی و کاهش شکاف عرضه و تقاضا در تلاش هستند این نمایشگاه فرصتی برای ایجاد روح تحول در صنعت پتروشیمی ایران است. تاسیس دبیرخانه دائمی نمایشگاه پتروکم برای پیگیری تفاهمنامهها و قراردادها ضرور است.
مدیر برندینگ هلدینگ خلیج فارس ادامه داد: تعداد ۸۱ شرکت دانشبنیان و فناور در نمایشگاه پتروکم شرکت کردهاند که مایه امیدواری است. از فردا شاهد برگزاری ۲۴ پنل تخصصی یا حضور مدیران صنعت پتروشیمی و اساتید دانشگاه خواهیم بود. جلسه هماندیشی و پرسش و پاسخ نیز در روز آخر نمایشگاه برگزار میشود.
شمس در پایان اظهار داشت: من با اجاره آقای شریعتمداری قول میدهم که در دوره مدیریت آقای شریعتمداری در هلدینگ خلیج فارس، شاهد رشد چشمگیر تولید داخل در صنعت پتروشیمی خواهیم بود.