تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
به منظور افتتاح چندین پروژه صورت می‌گیرد؛

سفر معاون علمی رئیس جمهوری به منطقه آزاد چابهار

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری صبح فردا در سفر به منطقه آزاد چابهار ضمن دیدار با مسئولان این منطقه، از پروژه‌های فناورانه و زیرساختی در این منطقه رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد24، افتتاح ساختمان پارک علم و فناوری مکران و بازدید از شرکت‌های فعال در این پارک و نیز نشست با استارت‌آپ‌های فعال در منطقه و همچنین رونمایی از پروژه آنلاین هاسپیتال که به عنوان اولین پلتفرم آنلاین کشور برای ویزیت ویدیویی بیمار و تجویز دارو طراحی شده است، از جمله دستور کارهای سفر معاون علمی رئیس جمهوری به منطقه آزاد چابهار است.

همچنین در سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به منطقه آزاد چابهار که در راستای امضای تفاهم نامه منعقد شده میان این معاونت با منطقه آزاد چابهار صورت می گیرد، از پلتفرم نرم افزاری مرکز آمار دانشگاه برای ایجاد مرکز مدیریت دانش استان سیستان و بلوچستان و نیز مینی‌بوس برقی‌ «ستیا» محصول شرکت پارکی تفتان خودرو رونمایی خواهد شد.

افتتاح دپارتمان بازی‌های رایانه‌ای و پویانمایی و افتتاح مدرسه علوم رایانه و برنامه‌سازی از دیگر برنامه‌هایی است که در جریان سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به منطقه آزاد چابهار اجرا خواهد شد.
ارسال نظر