اقتصاد۲۴- دیجیکالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است.گروههای مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی در دیجیکالا عرضه میشوند.
دیجیکالا با در اختیار داشتن سهم عمدهای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف فعالیت می کند.
تنوع کالایی این مرکز تجاری اینترنتی بیش از 2 میلیون کالا است.به طور متوسط روزانه حدود 150 تا 200 قلم انواع کالا را تحویل مشتریان و سفارش دهندگان خود می کند.
دیجیکالا در سال ۱۳۸۵ با سرمایه اولیه بسیار محدود شروع به کار کرد و امروز پربازدیدترین فروشگاه آنلاین ایران و منطقه است.
از شرکتهای زیرمجموعه و سرویسهای اصلی این گروه میتوان به فروشگاه اینترنتی دیجیکالا (Digikala)، فروشگاه اینترنتی پوشاک دیجیاستایل (Digistyle)، فروشگاه کتاب الکترونیک و صوتی فیدیبو (Fidibo)، سوپرمارکت آنلاین (Digikala Fresh)، زیرساخت پرداخت الکترونیکی دیجیپی (DigiPay)، مرکز نوآوری دیجیکالا نِکست (DigikalaNext)، سرویسهای تبلیغات آنلاین و آفلاین، لجستیک، سرویسهای ابری، کلاندادهها، سرویسهای محتوایی (Content Factory) و دیجیکالامگ (DigikalaMag) اشاره کرد.
دیجیکالا از همان ابتدا تمرکز خود را بر « مشتریمحوری » بهعنوان مهمترین ارزش کسبوکار قرار داد و ایجاد تجربه خوشایند خرید در مشتریان و تلاش برای ارتقای تجربه خرید ایرانیان منطبق با استانداردهای جهانی را یکی از مهمترین وظایف خود میداند.
با افتتاح مرکز پردازش کالای دانش در تهران هم اکنون گروه دیجیکالا بزرگترین مرکز پردازش کالا را در خاورمیانه و شمال آفریقا در اختیار دارد.
این مرکز با مساحت ۵۰ هزار متر مربع، ظرفیت انبارش ۵ میلیون قلم کالا و ظرفیت پردازش ۵۰۰ هزار کالا در روز، یکی از مراکز پردازش قابل مقایسه با پیشروترین نمونههای جهانی است.
علاوه بر آن ۳۱ مرکز توزیع کالا، مرکز خدمات پس از فروش و مرکز جمعآوری کالای فروشندگان در سراسر کشور امکان تحویل سریع کالا را برای مشتریان در دورترین نقاط کشور فراهم آورده است.
دیجیکالا با در اختیار داشتن سهم عمدهای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف فعالیت می کند.
تنوع کالایی این مرکز تجاری اینترنتی بیش از 2 میلیون کالا است.به طور متوسط روزانه حدود 150 تا 200 قلم انواع کالا را تحویل مشتریان و سفارش دهندگان خود می کند.
دیجیکالا در سال ۱۳۸۵ با سرمایه اولیه بسیار محدود شروع به کار کرد و امروز پربازدیدترین فروشگاه آنلاین ایران و منطقه است.
از شرکتهای زیرمجموعه و سرویسهای اصلی این گروه میتوان به فروشگاه اینترنتی دیجیکالا (Digikala)، فروشگاه اینترنتی پوشاک دیجیاستایل (Digistyle)، فروشگاه کتاب الکترونیک و صوتی فیدیبو (Fidibo)، سوپرمارکت آنلاین (Digikala Fresh)، زیرساخت پرداخت الکترونیکی دیجیپی (DigiPay)، مرکز نوآوری دیجیکالا نِکست (DigikalaNext)، سرویسهای تبلیغات آنلاین و آفلاین، لجستیک، سرویسهای ابری، کلاندادهها، سرویسهای محتوایی (Content Factory) و دیجیکالامگ (DigikalaMag) اشاره کرد.
دیجیکالا از همان ابتدا تمرکز خود را بر « مشتریمحوری » بهعنوان مهمترین ارزش کسبوکار قرار داد و ایجاد تجربه خوشایند خرید در مشتریان و تلاش برای ارتقای تجربه خرید ایرانیان منطبق با استانداردهای جهانی را یکی از مهمترین وظایف خود میداند.
با افتتاح مرکز پردازش کالای دانش در تهران هم اکنون گروه دیجیکالا بزرگترین مرکز پردازش کالا را در خاورمیانه و شمال آفریقا در اختیار دارد.
این مرکز با مساحت ۵۰ هزار متر مربع، ظرفیت انبارش ۵ میلیون قلم کالا و ظرفیت پردازش ۵۰۰ هزار کالا در روز، یکی از مراکز پردازش قابل مقایسه با پیشروترین نمونههای جهانی است.
علاوه بر آن ۳۱ مرکز توزیع کالا، مرکز خدمات پس از فروش و مرکز جمعآوری کالای فروشندگان در سراسر کشور امکان تحویل سریع کالا را برای مشتریان در دورترین نقاط کشور فراهم آورده است.
منبع: شاتا