تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

واکنش فاطمه گودرزی به سقوط هواپیمای اوکراین

 فاطمه گودرزی با انتشار این عکس نوشت: زبانم از درد قادر به بیان غصه اعماق قلبم نیست فرزندان عزیزمان بیخودوبی جهت ازبین رفتند.
قتصاد۲۴-فقط با یک خطای انسانی یک اشتباه چطور میشود چنین اشتباهی کرد درحیرت ماجرا هستم چندخانوا‌ده عزادارشدند؟ اینبار همه مردم سرزمینم داغدار این فرزندان پرآرزو شدند چکاری از دستمون برمیاد؟ فرضا مقصرهم بسزای اعمالش برسد آیا بچه هامون برمیگردن به دامان زندگی؟ در بدترین شرایط جامعه با این همه درد که پیرامونمون رو گرفته تحمل چنین رنجی مشکله چشمان پراشکمان وبغض در گلویمان وقلبی شکسته پاسخگوی حال خانواده‌های عزیزانمون نیست چه بگویم به خانواده ازدست رفتگانمون جز عرض تسلیتی که مرهمی برای دلشان نیست قلبم بسیار سنگینه از این درد، شمارا که سیاه پوش فرزندانتان شدید به گرمی درآغوش میگیرم باشدکه پذیرای دل پردردم باشید.
 
 
 
منبع: آخرین خبر
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
خانم گودرزی واقعا زنده هستید؟ سالهاست دشمنی آمریکا بدتر از اینها را سر ملت ایران آورده تازه داغدار شدید ؟
ناشناس
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
خانم گودرزی شما و همکارانت تا حالا خواب بودید یا انقدر کینه سردار در دلتان بود و الان فرصتی پیدا کردید تا عقده های خوتان را بیرون بریزید کاش می توانستیم باور کنیم که واقعا شما برای جان هموطنانمان ارزش قائل هستید چون اگر اینجور بود انوقت فرقی بین هیچکدام قائل نبودید .
ناشناس
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
من نمیفهمم چرا شما سلبریتی هاهمیشه موقع فتنه ها پیداتون میشه؟چرا از ترور حاج قاسم اظهار تاسف نکردین؟؟اصلا با کی هستین؟؟
ناشناس
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
فاطمه جان چرا برای شهادت سردارسلیمانی که پر پر شد از خونت بود از قومت بود دلت نسوخت عمدی بود حالا دلت میسوزه؟دلت برای ملت بسوزه برای ایران
ارسال نظر