تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۲۳ دی ۱۳۹۸

انتقاد حاجی دلیگانی از نحوه پرداخت یارانه معیشتی

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان این که معتقدم درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین ۷۱ هزار میلیارد تومان است نه ۳۱ هزار میلیارد تومان؛ " نسبت به واریز کمک‌های معیشتی انتقاد کرد.

اقتصاد۲۴- حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: کمک هزینه معیشتی بعضی از شهروندان واریز نشده است این وضعیت واریزها، در شأن مردم ایران نیست. سامانه‌ای که برای واریز کمک معیشتی طراحی کردید به مردم اهانت می‌کند. اگر موافق اهانت نیستید اجازه ندهید به مردم توهین شود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در مورد سیاست اصلاح قیمت بنزین خطاب به شریعتمداری گفت: شما بنزین را گران کردید و معتقدید که ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از این افزایش قیمت است، اما بنده معتقدم که درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین بیشتر از ۷۱ هزار میلیارد تومان است. وقتی این ادعا را مطرح کردم آقای لاریجانی به دو کمیسیون انرژی و برنامه و بودجه دستور دادند که در خصوص ادعای بنده بررسی‌هایی داشته باشند. هنوز جوابی نیامده است.

حاجی دلیگانی در پایان تذکر خود گفت: اگر ۷۱ هزار میلیارد تومان نباشد به هر حال ۳۰ هزار میلیارد تومان که هست. ما حتی نمی‌گوییم کمک معیشتی را فقط به فقرا بدهید، اما به آن‌هایی که باید بدهید، این کمک معیشتی را واریز کنید. هم اکنون به آن‌هایی که وضعیت اقتصادی‌شان از همه بدتر است کمک معیشتی نمی‌دهید.

 

منبع: ایسنا
ارسال نظر