تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۲۶ دی ۱۳۹۸

حضور کوئینگزگ با سرعت ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت در ژنو + عکس

بوگاتی اولین خودروسازی بود که با چیرون سوپر اسپرت ۳۰۰+ که ماه گذشته معرفی شد وارد بخش سرعتی بالاتر از ۳۰۰ مایل بر ساعت شد.
 
اقتصاد۲۴-   اگرچه مدل تولیدی این خودرو محدودیت سرعت ۲۷۳ مایل بر ساعت (۴۴۰ کیلومتر بر ساعت) را دارد، اما مشتری می‌تواند از بوگاتی بخواهد این محدودیت را بردارد. علاوه بر این، مالکان این خودرو می‌توانند با مراجعه به Ehra-Lessien گروه فولکس واگن تلاش کنند تا به سرعت ۳۰۴.۷۷ مایل بر ساعت مشابه Andy Wallace در این پیست دست یابند. 
 
علاوه بر Venom F۵ هنسی و Tuatara متعلق به SSC North America، کوئینگزگ نیز تصمیم دارد با Jesko خود محدودیت سرعت ۳۰۰ مایل بر ساعت را بشکند. زمانی که جایگزین Agera RS حدود یک سال قبل در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی شد، این برند ابرخودروی سوئدی به طور آشکار اعلام کرد که یک Jesko ۳۰۰ با قابلیت سرعت ۳۰۰ مایل بر ساعت (۴۸۲.۸ کیلومتر بر ساعت) عرضه خواهد شد.
 
در واقع، کوئینگزگ اطمینان دارد که Jesko می‌تواند حتی از این سرعت نیز فراتر رفته و رکورد Agera RS در پیست مسابقه را بشکند.
بر اساس اخبار جدید گفته می‌شود Jesko خیلی سریع‌تر خواهد بود چرا که کوئینگزگ روی نسخه‌ای کار می‌کند که از محدودیت سرعت بعدی یعنی ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت (۳۱۰.۶ مایل بر ساعت) فراتر خواهد رفت.
 
 
 
البته مشخص نیست که روی همان Jesko ۳۰۰ کار می‌شود و یا نسخه‌ای ممتازتر از آن ارائه خواهد شد.
به هر حال، کوئینگزگ در نمایشگاه خودروی ژنو مه مارس یک Mission ۵۰۰ کانسپت را معرفی خواهد کرد تا نشان دهد مدل تولیدی این ابرخودرو می‌تواند به سرعت ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.
در این خبر صراحتا اعلام نشد که این کانسپت مبتنی بر Jesko خواهد بود، اما این امر منطقی خواهد بود چرا که Jesko جدیدترین مدل این خودروساز است.     
 
 
 
 
منبع: سایت خودرو
ارسال نظر