تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۸
با برگزاری کارگاه آموزشی افزایش مهارت و دانش پرسنل؛

بهینه سازی رفتار‌های سازمانی در شورایعالی مناطق آزاد مورد تاکید قرار گرفت

به همت معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ «کارگاه آموزشی بررسی نقش مهارت های ارتباطی در مدیریت هیجانات منفی(استرس های شغلی)» در محل این دبیرخانه برگزار شد.

اقتصاد۲۴- مجید صفدری سرپرست معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را به روزرسانی اطلاعات پرسنل و بهینه کردن رفتارهای سازمانی عنوان کرد.


صفدری، داشتن پرسنل کارآمد، اثرگذار و بهینه را از دیگر اهداف برگزاری کارگاه های آموزشی دانست و گفت: برای اینکه پرسنل اثر گذار و کارآمد داشته باشیم باید از دانش و مهارت های لازم برخوردار شوند. 


صفدری افزایش مهارت و دانش پرسنل در جهت اداره امور دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و خدمات رسانی سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی را از جمله اولویت ها و برنامه های این معاونت برشمرد و افزود: «عالی بودن» یک هدفگذاری و رویکرد مهم برای ماست که امیدواریم شورایعالی مناطق آزاد بزودی در جایگاه سازمان های عالی کشور قرار گیرد.


او بر استمرار برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی ضمن خدمت تاکید کرد و گفت: برگزاری این دوره های آموزشی ضمن خدمت را با جدیت دنبال خواهیم کرد. این آموزش ها می تواند هم در ارتقاء پرسنل اثرگذار باشد و هم تجربه آنها را افزایش دهد.


سرپرست معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان افزود: با تصمیماتی که در بخش اداری این دبیرخانه گرفته شده برنامه های ارتقاء پرسنل و پست های سازمانی را با توجه به طرح طبقه بندی مشاغل براساس مهارت آموزشی و دانش پرسنل انجام خواهیم داد.


گفتنی است؛ «قاسم میشکار»، دانش آموخته روانشناسی بالینی و عضو کمیته درمان انجمن علمی روانشناسی بالینی ایران به عنوان استاد مدعو، مباحث مرتبط با مدیریت هیجانات منفی (استرس های شغلی) را مطرح کرد و در پایان به شرکت کنندگان در این دوره، گواهی آموزشی اعطاء شد.


معاونت توسعه مدیریت و مدیریت سلامت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در برگزاری این کارگاه یکروزه مشارکت داشتند.

منبع: فرینا
ارسال نظر