تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
در راستای بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و خدماتی صورت گرفت؛

برگزاری نشست مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با سرمایه گذاران فعال در منطقه

معاون عمرانی استانداری بوشهر و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با سرمایه گذاران عرصه تولید دیدار و گفتگو کردند.
 
اقتصاد۲۴- در راستای بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و خدماتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار و رئیس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و حسین نامور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در سالن کنفرانس منطقه ویژه با سرمایه گذاران عرصه تولید و کارفرمایان دیدار کردند.

در این نشست که با حضور پارسایی فر نایب رییس هیئت مدیره برگزارشد، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در منطقه ویژه و صدور مجوز‌های تولید و مسائل مربوط به سرمایه گذاران و کارفرمایان مستقر در منطقه ویژه اقتصادی را بیان نمود.

در این راستا سرمایه گذاران حاضر در جلسه مسائل و مشکلات بخش تولید و صنعت خود را شرح دادند و خواستار تسریع امور و تسهیل در کار‌ها شدند.

مهرداد ستوده منطقه ویژه اقتصادی بوشهر را قطب صنعت بوشهر نامید و با بیان اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به سرمایه گذاران و کارفرمایان عرصه تولید و صنعت دارد، خاطرنشان کرد که در سال‌های اخیر مدیریت سازمان منطقه ویژه در راستای سیاست‌های دولت زیرساخت‌های مناسبی برای بهبود سرمایه گذاری انجام داده است. لیکن همه‌ی دستگاه‌های اجرایی و مخصوصاً سازمان منطقه ویژه می‌بایست در چارچوب قانون حداکثر همکاری را با سرمایه گذاران و کارآفرینان داشته باشند.
ارسال نظر