تاریخ انتشار: ۰۴:۰۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۹ نظر

عکس/بیوگرافی دارا حیایی، فرزند امین حیایی

دارا حیایی در سال ۹۵ به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله ور، با امین حیایی هم بازی شد و باتوجه به بازی خوبی که داشت مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.
اقتصاد ۲۴نام: دارا حیایی
تاریخ تولد: ۱۱ شهریور ۱۳۷۲
پیشه: بازیگر
والدین: امین حیایی و مونا بانکی پور


دارا حیایی متولد سال ۱۳۷۲ در تهران است. دارا حیاییی فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور است که سال‌ها پیش از هم جدا شدند. دارا حیایی برای نخستین بار در کنار پدرش، امین حیایی و در فیلم «شعله ور» به ایفای نقش پرداخته است.
 
مادربزرگ دارا حیایی، فرزانه داوری (مادر مونا بانکی پور) است که ازهنرپیشه‌های سال‌های پیش از انقلاب بود و پس از انقلاب نیز در یک فیلم بازی کرد و بازیگری را کنار گذاشت.
 

مونا بانکی پور یکی از بازیگران ایرانی است که اکنون فعالیت بازیگری ندارد، او در مجموعه تلویزیونی «خواب و بیدار» در نقش همسر دانیال حکیمی و فیلم سینمایی «خانه‌ای در شن» بازی نموده است. او سال ۱۳۷۵ از امین حیایی جدا شد و حضانت دارا به عهده گرفت و بهمراه پسرش دارا سال‌ها در خارج از ایران زندگی کردند و چند سال پیش به ایران برگشتند.
 
 
دارا حیایی به واسطه چهره جذاب و شیرینش مدلینگ بود و عکس‌های او در بیلبورد‌های تبلیغاتی دیده می‌شد. دارا حیایی در سال ۹۵ به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله ور، با امین حیایی هم بازی شد و باتوجه به بازی خوبی که داشت مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.
 
دارا می‌گوید از تمام تجربیات پدرم استفاده می‌کنم و تلاش کرده ام بعنوان یک بازیگر تمام رفتار و حرکات خود را اصلاح کنم. برای من تبدیل به اسم و سلبریتی شدن اهمیتی ندارد. نمی‌خواهم همیشه روی پرده سینما باشم، اما از من به بدی یاد شود. می‌خواهم در آینده حتی درصورتی که یک کار میکنم آن کار قابل دفاع و با ارزش باشد.
 
 
 
 
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
یک دوست
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
با سلام خدمت شما دوستان عزیز، یک سوالی از شما داشته ام مگه اقای دارا حیایی متولد 1375 نیستن؟ چرا شما زدین 1372، ایشون متولد1375 هستن، لطفا این ناریخ رو درست کنید
S.sh
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
خدااا جذاب و خوش تیپ
سما
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
من که عاشقش شدم ودیوانشم❤❤تقدیم به دارا
محیا
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
پسر خوبیه استعداد هم داره باید به فیلم های بیشتری دعوت بشه خوش تیپ هم که هست پسر امین حیایی هم که هست دیگه چی بهتر از این
محیا
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
شما تاریخ رو ننویس ناریخ چشم اونم درست می کنیم
ناشناس
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
عاشقتون هستیم دارا حیایی و کیسان دیباج خیلی عالی هستین مخصوصا تو دارا خیلی عالی بازی میکنی
ناشناس
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
ناشناس
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
سلام عاشقتون هستم دارا خان
ببخشید دارا هم دان میبینن پیام هامونو ؟؟؟
سارا
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
آقای دارا حیای تو فیلم هاشون خیلی خوب بازی می کنن
ارسال نظر