تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

پیگیری تمرینات پرسپولیس برای شهرآورد

کادر فنی پرسپولیس، امروز (دوشنبه) تمرین سبکی را برای سرخپوشان در نظر گرفت.
 
اقتصاد۲۴- سرخپوشان پایتخت که خود را برای دربی ۹۲ آماده می‌کنند، امروز از ساعت ۱۲ تمرین خود را در ورزشگاه شهید کاظمی شروع کردند. بازیکنان پیش از تمرین در جلسه فنی حاضر شدند.

پس از جلسه فنی سرخپوشان به سالن بدنسازی رفته و وزنه زدند. بعد از آن شاگردان گل‌محمدی وارد زمین شده و تمرین تنیس فوتبال انجام دادند.

از نکات جالب تمرین امروز تنیس فوتبال بود که در بخشی از آن، یحیی گل‌محمدی، کریم باقری و یکی دیگر از اعضای کادر فنی در یک تیم بودند و مقابل سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده و احمد نوراللهی قرار گرفتند که این رقابت با کری‌خوانی بالایی همراه بود.

تمرین امروز سرخپوشان سبک بود و بعد از یک ساعت به پایان رسید. بعد از پایان تمرین اعضای تیم جشن تولدی برای سیدجلال حسینی، احمد نوراللهی و مهدی شیری ترتیب دادند و زادروزشان را به آن‌ها تبریک گفتند.

همچنین یک کودک بلوچ در تمرین امروز حاضر شد و با بازیکنان و اعضای تیم عکس یادگاری گرفت. بازیکنان هم با شعار بلوچستان تنها نیست، با سیل زدگان جنوب شرق کشور همدردی کردند.
 

تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در نوزدهم لیگ برتر در نود و دومین شهرآورد پایتخت به مصاف استقلال خواهد رفت.
منبع: ایرنا
ارسال نظر