تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

لو دادن اتفاقی تصاویر گلکسی S۲۰ و گلکسی بادز پلاس توسط سامسونگ+عکس

هر روزی که به تاریخ ۲۲ بهمن نزدیک می‌شویم، اطلاعات تازه‌ای از پرچمدار بعدی سامسونگ به گوش می‌رسد. این بار خود کمپانی کره‌ای پیش‌دستی کرده و تصاویر مربوط به گلکسی S۲۰ را روی سایت رسمی آلمان گذاشته و همچنین عکس‌هایی از برنامه مربوط به گلکسی بادز پلاس را نیز در اپ استور افشا کرده است.
 
اقتصاد۲۴-  این افشاگری چند مورد از اطلاعاتی که انتظار داشتیم را تایید می‌کند. برای مثال در وب سایت سامسونگ آمده که نام این گوشی گلکسی S۲۰ خواهد بود و دیگر خبری از نام‌های متوالی نیست (گلکسی S۱۱ طبق روال نام‌های فعلی این کمپانی یکی از کاندید‌ها بود که ظاهرا حذف شده است). در ادامه اطلاعاتی که به سرعت نیز از سایت حذف شد می‌توان به دوربین سلفی این گوشی اشاره کرد که در قالب یک سوراخ در مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته است.

گلکسی S۲۰

دوربین پشتی نیز به خوبی با اطلاعاتی که پیش از این لو رفته بود همخوانی دارد و همانند دیگر گوشی‌های این کمپانی (گلکسی A۵۱) از ماژول مستطیلی استفاده می‌کند. در ادامه اسکرین‌شات‌هایی که از گلکسی S۲۰ لو رفته می‌توان به کیس LED اشاره کرد. این کیس چندین LED مختلف داشته که شباهت زیادی هم به کیس LED سامسونگ برای گلکسی S۱۰ دارد.


در رابطه با گلکسی بادز پلاس نیز باید بگوییم که با توجه به اسکرین‌شات‌های لو رفته از این هدفون کاملا بی سیم در اپل استور، می‌توان مطمئن بود که سامسونگ آن‌ها را نیز در مراسم خود رونمایی می‌کند. اطلاعات لو رفته از هدفون‌های سامسونگ نشان می‌دهد که آن‌ها بدون هیچ مشکلی می‌توانند به آیفون ۷ و جدیدتر متصل شوند. البته کاربران باید حداقل iOS ۱۰ را روی این گوشی‌ها نصب داشته باشند.

برنامه مخصوص گلکسی بادز به کاربران اجازه می‌دهد تا پروفایل‌های صدا را شخصی‌سازی کرده یا این که هدفون‌های خود را بروزرسانی کنند. همچنین به کمک این برنامه می‌توان میزان باتری گلکسی بادز پلاس را نیز مشاهده کرد. گفته می‌شود این هدفون‌های واقعا بی سیم، سیستم حذف نویز بهبود یافته برای مکالمات خواهند داشت و از شارژدهی باتری بهتری برخوردار هستند.

 
 
منبع: دیجیاتو
ارسال نظر