تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

خدمات رایگان هیوندای برای جذب مشتریان آمریکایی

 هنگام خرید خودرو مشتریان فاکتور‌های گوناگونی را در نظر می‌گیرند. طراحی ظاهری، قدرت موتور، تکنولوژی‌های به کار رفته و راحتی برخی از این فاکتور‌ها به شمار می‌روند.
 
اقتصاد۲۴-  اما در این بین کسانی هم هستند که توجه ویژه‌ای به مباحثی، چون خدمات پس از فروش و هزینه نگهداری داشته و هنگام خرید یک اتومبیل نو آن‌ها را جزو اولویت‌های اصلی در نظر می‌گیرند. هیوندای سال هاست که برای این دست از مشتریان برنامه‌های حمایتی خاصی را در نظر می‌گیرد.

برای افراد زیادی خدمات و احترامی که شرکت‌ها از لحظه خرید محصول ارایه می‌کنند، اهمیت بسیار بالایی دارد. در بین خودروسازان، هیوندای یکی از برند‌هایی است که به خاطر ارایه وارانتی‌های عالی در بازار‌های مختلف از جمله ایالات متحده شهرت پیدا کرده است.

این کمپانی کره‌ای برای پیشرانه محصولات خود ۱۰ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر وارانتی ارایه می‌کند. علاوه بر این خریداران هر کدام از مدل‌های صفر کیلومتر هیوندای از ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر وارانتی محدود و ۷ سال وارانتی پوسیدگی بهره مند می‌شوند.

اما با وجود برتری کره ای‌ها در بحث وارانتی، هیوندای تصمیم گرفته از اول فوریه ۲۰۲۰ (دوازدهم بهمن) برای خریداران خودرو‌های جدید خود سرویسی ویژه ارایه کند. این سرویس نگهداری تکمیلی (Complimentary Maintenance) نامگذاری شده و ۳ سال یا ۳۶ هزار مایل (۵۷.۹ هزار کیلومتر) اعتبار دارد.
 

نگهداری تکمیلی در واقع بخشی از برنامه اطمینان دهی هیوندای (Hyundai's Assurance Program) محسوب شده و مواردی مثل تعویض روغن، فیلتر روغن و عوض کردن جایگاه چرخ‌ها را در بر می‌گیرد. تمامی سرویس‌های یاد شده کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای مالکین ندارند.


بد نیست اشاره کنیم برنامه اطمینان دهی هیوندای دارای چند بخش مختلف است. این برنامه و بخش‌های گوناگون آن با هدف تسهیل فرایند‌های خرید، بهبود تجربه مالکیت و کاهش هزینه نگهداری محصولات هیوندای تدوین شده؛ ناگفته پیداست که کره ای‌ها با اجرای برنامه مذکور قصد دارند هر چه بیشتر مشتریان آمریکایی را به سمت تولیدات خود سوق دهند.
 
 
منبع: دیجیاتو
ارسال نظر