تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

تصاویر ال‌جی V۶۰ افشا شد؛ دوربین چهارگانه و باتری پر ظرفیت

تا قبل از اینکه ویروس کرونا ال‌جی را به کناره گیری از MWC مجبور کند، قرار بود طی این رویداد از گوشی V۶۰ تینکیو رونمایی شود. با لغو برنامه‌های ال‌جی معرفی V۶۰ تینکیو به تاریخی دیگر موکول شده، اما افشاگران دست روی دست نگذاشته و تصاویر و اطلاعات این پرچمدار را افشا کرده اند.
اقتصاد۲۴-  به گفته ایوان بلس V۶۰ تینکیو به دوربین اصلی چهارگانه‌ای مجهز خواهد بود که سنسور‌های آن در چیدمانی عرضی کنار هم قرار گرفته اند. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید دوربین سلفی هم در بریدگی قطره‌ای جا خوش کرده است.



بلس مدعی است V۶۰ تینکیو هم مثل گلکسی S۲۰ الترا به یک باتری پر حجم ۵ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. چهار میکروفون، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلیمتری هم از دیگر ویژگی‌های این پرچمدار خواهند بود.

انتظار می‌رود V۶۰ تینکیو با نمایشگر تخت با ابعادی بین ۶.۷ تا ۶.۹ اینچ از راه برسد که برخلاف پرچمدار‌های سامسونگ حفره دار نیست و در بخش فوقانی آن یک بریدگی U شکل قرار دارد. برخلاف مدل قبلی این گوشی به قابلیت Hand ID برای بازگشایی قفل از طریق قرار دادن دست روی دوربین سلفی مجهز نخواهد بود. پیشتر راسته‌های کره‌ای مدعی عرضه نسخه سازگار با ۵G و بهینه سازی قابلیت نمایشگر دوگانه شده بودند.

 
 

نمایشگر دوگانه را می‌توان پاسخ ال جی به گوشی‌های تاشو گلکسی فولد و میت ایکس به شمار آورد. این قابلیت در واقع یک ابزار جانبی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای است که با قرار دادن V۶۰ تینکیو در آن صفحه نمایش دومی در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. در مدل جدید ال‌جی سعی کرده فاصله بین پنل اصلی و ثانویه را به حداقل برساند. هرچند ال حجی امیدوار بود با ارائه این قابلیت کاربران را به سوی خود بکشاند، اما با توجه به گزارش مالی جدید آن‌ها به نظر نمی‌رسد چندان موفق بوده باشد.
 
 
منبع: دیجیاتو
ارسال نظر