تاریخ انتشار: ۲۳:۱۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
ستاره اسبق تیم ملی فرانسه؛

مسی در اسپانیا تحت حفاظت است

ستاره اسبق تیم ملی فرانسه با اشاره به احتمال انتقال «لیونل مسی» به لیگ برتر جزیره گفت که مرد آرژانتینی هیچ شباهتی با «کریستیانو رونالدو» ندارد زیرا مرد پرتغالی یک ماشین است.
 
اقتصاد۲۴- «امانوئل پتی» ستاره اسبق تیم‌های آرسنال و بارسلونا و تیم ملی فرانسه می‌گوید که مسی در لیگ جزیره تقلا خواهد کرد و اینکه او باید بداند که پایان دوران حرفه‌ای وی خیلی دور نیست.

پتی در گفتگو با دیلی میرر گفت: صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم مسی با جنب و جوش و قدرت لیگ جزیره جور در بیاید. او دوست ندارد محاصره شود و بجنگد. در اسپانیا او تحت حفاظت است.

وی ادامه داد: برای هواداران انگلیسی بی‌شک حضور مسی خوشایند است، اما دلیلی نمی‌بینم که باشگاهی همچون منچسترسیتی برای جذب مسی ۳۲ یا ۳۳ ساله اقدام کند. اگر آن‌ها قصد خرید او را دارند باید چند سال پیش این کار را انجام می‌دادند.

پتی افزود: مسی مثل رونالدو نیست. در واقع از لحاظ فیزیکی او مثل رونالدو و شبیه یک ماشین نیست. رونالدو یک هیولا است، اما مسی در ۳۲ سالگی در نهایت یک یا ۲ سال دیگر می‌تواند در بالاترین سطح بازی کند. حتی با وجود بازی کردن در کنار بازیکنان فوق العاده بارسا، باز هم قادر نخواهد بود با همان سرعت و قدرت دریبل بازی کند.

«پپ گواردیولا» در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها در خصوص آینده مسی گفته است که انتظار دارد مرد آرژانتینی در بارسلونا بماند.

«اریک آبیدال» مدیر فنی بارسا چندی پیش گفته بود که برخی بازیکنان تحت هدایت «ارنستو والورده» برکنار شده، خوشحال نبودند و اینکه برخی از آن‌ها زیر نظر او کار نمی‌کردند.

مسی در واکنش به این اظهارات، گفته بود که آبیدال باید از بازیکنانی که ادعا می‌کند از بودن والورده ناراضی بودند، نام ببرد و همین موضوع موجب ایجاد تنش در رختکن آبی اناری‌ها و به تبع آن در نیوکمپ شده است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظر