تاریخ انتشار: ۲۲:۰۶ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸

توضیحات پزشک خانوادگی استاد شجریان درباره وضعیت سلامتی او

حسن عباسی، پزشک خانوادگی محمدرضا شجریان ضمن تکذیب خبر درگذشت استاد می‌گوید: این اخبار را قویاً تکذیب می‌کنم. بلایی بود و به خیر گذشت.
اقتصاد ۲۴- همه چیز از این پست همایون شجریان شروع شد تا اینکه خبر درگذشت خسرو آواز ایران دست به دست در فضای مجازی گشت و گشت.
 
 
حسن عباسی پزشک خانوادگی محمدرضا شجریان ضمن تکذیب خبر می‌گوید: این اخبار را قویاً تکذیب می‌کنم. بلایی بود و به خیر گذشت. فعلاً اوضاع تحت کنترل است و تمام اخبار شایعه است. امروز حالشان و سطح هوشیاریشان از دیروز بهتر است. ده دقیقه پیش با همایون حرف زدم. برای او هم این اخبار را فرستاده‌اند. همه همکاران تلاش می‌کنند آسایش استاد شجریان را فراهم کنند. دعای همه ما بدرقه راه اوست و من از همایون هم خواهم خواست چیزی بنویسد تا این شایعه‌ها خاتمه پیدا کند. شرایط در حال حاضر تحت کنترل است و امیدواریم در وضعیتشان بهبود بیشتری هم حاصل شود.

پیش از این نیز مهرداد بهلولی، عضو هیات مدیره بیمارستان جم تهران درباره تازه‌ترین وضعیت استاد محمدرضا شجریان به ایرنا گفته بود: «استاد شجریان روز گذشته (پنجشنبه) با دیسترس شدید تنفسی و در حالت بسیار نامناسبی به وسیله آمبولانس به اورژانس بیمارستان جم منتقل شد و همان لحظه لوله تنفسی برای وی گذاشته و به آی‌سی‌یو منتقل شد. فشار‌ها و شرایط استاد شجریان بسیار نامناسب بود. پست توییتری همایون شجریان نیز به خاطر همین شرایط دیشب استاد شجریان بود.»

به گفته بهلولی؛ «نیم ساعت قبل نزد استاد شجریان بودم. شرایط ایشان از دیشب بهتر شده، اما هنوز پایدار نیست. دارو‌هایی که به وی دادیم را کمتر کردیم و شرایط او نسبت به دیروز حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد بهتر شده، اما شرایط عمومی استاد شجریان جالب نیست.»
 
 
 
منبع: روزنامه ایران
ارسال نظر