تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸

واکنش سحر قریشی به انتشار تصاویرش با طارمی +عکس

سحر قریشی با انتشار متنی در استوری اینستاگرامش به حواشی به وجود آمده و انتشار تصاویرش به همراه طارمی واکنش نشان داد.
 
اقتصاد۲۴-هفته پیش چند فریم از عکس‌های آتلیه‌ای مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شد و حواشی زیادی به راه انداخت. سحر قریشی بازیگر سینما در واکنش به انتشار این تصاویر در استوری اینستاگرامش نوشت: زخم‌های امروزمان، جواب لطف‌هایی است که چشم بسته به دیگران کردیم. مراقب آدم‌های کوچک اطرافتان باشید. اون‌ها با شما دنیایشان را می‌سازند و چیزی برای از دست دادن ندارند، چون به خدا ایمان ندارند.
 
 
 

عکس‌هایی که لو رفت


چند روز قبل تصاویر آتلیه‌ای مهدی طارمی و سحر قریشی در یک کانال تلگرامی منتشر شد. هرچند رابطه آن‌ها مدتی است تمام شده، اما انتشار عکس‌های آتلیه‌ای آن‌ها مهر تأییدی است بر شایعاتی که مدت‌ها به گوش می‌رسید و توسط طرفین تکذیب می‌شد!

بسیاری به آتلیه‌ای که از طارمی و قریشی عکاسی کرده شک برده‌اند، برخی هم می‌گویند گوشی یکی از آن‌ها هک شده و عکس‌ها به دست افراد فرصت‌طلب افتاده، اما از قرار معلوم موضوع از جای دیگری آب می‌خورد. آن‌چه که برای نزدیکان قریشی مسلم شده این است که مظنون آشنا بوده و از روی حسادت‌های زنانه دست به چنین کاری زده است.

از قرار معلوم خانواده سحر قریشی قصد دارند با مراجعه به پلیس فتا و در اختیار قرار دادن اطلاعات موجود موضوع را از طریق قانونی پی‌گیری کنند.
 

طارمی و برادر قریشی به دنبال شکایت


درباره داستان اختــــــلاف آقــــای فوتبالیست و خانم بازیگر روایت‌های مختلفی به گوش‌مان رسیده، اما ذکر آنها اخلاقی نیست و از همه مهم‌تر اینکه مربوط به حریم شخصی این دو نفر است و بیان آن از نظر حرفه‌ای صحیح نیست، اما آنچه در این‌باره باید ذکر کنیم اینکه مهدی طارمی تصمیم گرفته از آتلیه‌ای که عکس‌ها را گرفته، شکایت کند.

البته تصاویر دیگری هم منتشر شده که نشان می‌دهد احتمال دارد برخی از این تصاویر از تلفن‌همراه یکی از این دو نفر لو رفته باشد. تصاویر خصوصی که مربوط به مکالمه تصویری این دو نفر است و آتلیه‌ای نیستند. به هر ترتیب شنیده‌ایم برادر سحر قریشی به‌شدت پیگیر ماجراست و تصمیم دارد فرد یا افرادی را که تصاویر خصوصی خواهرش را منتشر کرده‌اند، شناسایی کند. پیگیری‌ها از دوطرف ادامه دارد، اما بدون‌شک رسیدن به نتیجه، زمانبر خواهد بود.

 
 

 

ارسال نظر