تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

کانسپت ویوو Apex ۲۰۲۰ معرفی شد؛ شارژ بیسیم ۶۰ واتی و سلفی زیر نمایشگر

ویوو تیزر و همچنین اطلاعات جدیدی از گوشی مفهومی Apex ۲۰۲۰ منتشر کرد. پشتیبانی از شارژ بیسیم ۶۰ واتی، دوربین سلفی زیر نمایشگر و صفحه نمایش آبشاری با لبه‌های بسیار خمیده، تنها چند مورد از ویژگی‌های جالب توجه پرچمدار بعدی ویوو هستند.
 
اقتصاد ۲۴-  مهم‌ترین ویژگی بصری کانسپت ویوو Apex ۲۰۲۰، نمایشگر آبشاری ۶.۴۵ اینچی با لبه‌های ۱۲۰ درجه است که پا را فراتر از پرچمدار قبلی این سازنده یعنی ویوو نکس ۳ می‌گذارد. این مدل همانند کانسپت سال قبل، هیچگونه درگاه و منفذی نداشته و خبری از دکمه‌های فیزیکی در آن نیست.

ویوو Apex ۲۰۲۰ هیچ ناچ و حفره‌ای نداشته و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی زیر نمایشگر پنهان شده است. ویوو انتقال نور را در محل قرار گیری سنسور، شش برابر افزایش داده و به کمک هوش مصنوعی کیفیت تصویر را بهبود داده است. قضاوت در مورد این فناوری هنوز زود است و باید دید در عمل چگونه عمل خواهد کرد. اوپو نیز اوایل تیر ماه امسال فناوری مشابهی را نمایش داد.
بیشتر بخوانید:ریلمی ۶ و ریلمی ۶ پرو به‌زودی معرفی می‌شوند
کانسپت ویوو Apex ۲۰۲۰ در بخش دوربین نیز قدرتمند ظاهر شده و سازنده از «بزرگنمایی اپتیکال واقعی» دوربین تله فوتو آن خبر داده است. به گفته ویوو، این دوربین برخلاف دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا که به کمک لنز‌های ثابت و هوش مصنوعی بزرگنمایی را پردازش می‌کند، از المان‌های متحرک برخوردار بوده و بزرگنمایی ۵ تا ۷.۵ برابری را به ارمغان می‌آورد.


دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی این گوشی از «ساختار گیمبال گونه» بهره‌مند است که به گفته سازنده ۲۰۰ برابر از سیستم‌های لرزشگیر اپتیکال سنتی بهتر عمل کرده و به فیلمبرداری بهتر و افزایش سرعت شاتر برای عکاسی شبانه منجر می‌شود.

ویوو Apex ۲۰۲۰ از فناوری شارژ بیسیم ۶۰ واتی پشتیبانی می‌کند که طبق ادعای ویوو باتری ۲ هزار میلی آمپر ساعتی را در مدت زمان ۲۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌کند. این شرکت هنوز ظرفیت باتری این گوشی را فاش نکرده است.


از دیگر مشخصات کانسپت ویوو Apex ۲۰۲۰ می‌توان به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، ۱۲ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و پشتیبانی از اینترنت ۵G اشاره کرد. این گوشی ۱۶۹ گرم وزن داشته و با سیستم عامل اندروید ۱۰ در رنگ‌های مشکی و سفید موجود خواهد شد.

حال که تقریباً تمامی مشخصات پرچمدار Apex ۲۰۲۰ مشخص شده، سوال مهم این است که ویوو چه زمانی این گوشی را روانه بازار می‌کند؟
 
 
منبع: دیجیاتو
ارسال نظر