تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

تداوم گرانی قیمت مسکن در سال آینده

نایب رییس انجمن انبوه سازان استان تهران می‌گوید: با توجه به افزایش نرخ دستمزد، افزایش قیمت بنزین و پیش‌بینی افزایش قیمت دلار معتقدیم که قیمت مسکن سال آینده فراتر از نرخ تورم گران خواهد شد.
 
اقتصاد۲۴- نایب رییس انجمن انبوه سازان استان تهران می‌گوید: با توجه به افزایش نرخ دستمزد، افزایش قیمت بنزین و پیش‌بینی افزایش قیمت دلار معتقدیم که قیمت مسکن سال آینده فراتر از نرخ تورم گران خواهد شد.

نایب رییس انجمن انبوه سازان استان تهران در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است قیمت مسکن در سال ۹۹ افزایش قیمت چشمگیری داشته باشد؟ به خط بازار گفت: چنانچه قیمت مسکن همانند نرخ تورم باشد، مردم باید بابت این مدیریت قیمت شکرگذار باشند؛ با توجه به افزایش نرخ دستمزد، افزایش قیمت بنزین و پیش‌بینی افزایش قیمت دلار معتقدیم که قیمت مسکن سال آینده فراتر از نرخ تورم گران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی وضعیت قیمت مسکن در سال ۹۹

ایرج رهبر در توصیه‌ای به مردم افزود: اگر مردم منابع مالی لازم را در اختیار دارند، مسکن مورد نظر خود را خریداری کنند یا چنانچه مردم قصد دارند خانه‌های کوچک متراژ خود را به متراژ‌های بزرگتری تبدیل کنند، بهتر است که قبل از سال ۹۹ این اقدامات را انجام دهند.

او اظهارکرد: البته ما خرید مسکن را به سوداگران توصیه نمی‌کنیم بلکه پیشنهاد خرید خانه را بیشتر به خانه اولی‌ها داریم؛ چرا که امروز متوسط قیمت مسکن ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، ممکن است که این گرانی قیمت مسکن از اردیبهشت سال آینده بیشتر شود.
منبع: خط بازار
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
كريمي
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
تحليل و گفتن و انتشار اين صحبت ها چيزي جز افزايش استرس و نگراني براي مردم نيست.
وقعا براي شما گوينده و منتشركننده خبر متاسفم
شما خاين به ملت و كشور هستيد و با محتكران و جاسوسان هيچ فرقي نداريد.
معلم
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
دیگه رسما بازار مسکن شده در انحصار عده ای ... قیمتهای نجومی و دست خالی ما قشر ضعیف. دولت هم که تماشاگر تاخت و تاز زالوها ست
ارسال نظر