تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

پیش‌بینی قیمت خودرو‌های چینی در سال ۹۹

پیش‌بینی قیمت خودرو‌های چینی در سال ۹۹ به وضعیت سیاسی و اقتصادی ما در منطقه باز می‌گردد، چنانچه عرضه خودرو‌های چینی در بازار محدود، تحریم‌ها تشدید و قیمت دلار افزایش یابد قیمت خودرو‌های چینی هم گران خواهد شد.
 
اقتصاد۲۴- یک کارشناس خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت خودرو‌های چینی در شب عید گران‌تر خواهد شد؟ به خط بازار گفت: به دلیل ممنوعیت واردات، خودرو‌های خارجی چندانی در بازار مشاهده نمی‌شود، معتقدیم قیمت خودرو‌های چینی به دلیل محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تجاری دیگر وارد کشور نمی‌شود از این رو با توجه به کاهش میزان تقاضا در بازار شب عید قیمت خودرو‌های چینی جهش چندانی نخواهد داشت.

بابک صدرایی افزود: تا پایان سال ممکن است قیمت خودرو‌های چینی به دلیل توقف تولید بین چهار تا پنج درصد گران شود. متاسفانه به دلیل تشدید تحریم‌های غرب علیه ایران اکثر خودروسازان چینی بازار ایران را ترک کردند. به عنوان مثال برلیانس و چانگان با شرکت‌های خودروسازی قطع ارتباط کردند.

بیشتر بخوانید: علت بالا و پایین شدن قیمت خودرو چیست؟

او در پیش‌بینی درباره وضعیت بازار خودرو‌های چینی در سال ۹۹ اظهار کرد: پیش‌بینی قیمت خودرو‌های چینی در سال ۹۹ به وضعیت سیاسی و اقتصادی ما در منطقه باز می‌گردد، چنانچه عرضه خودرو‌های چینی در بازار محدود، تحریم‌ها تشدید و قیمت دلار افزایش یابد قیمت خودرو‌های چینی هم گران خواهد شد.
منبع: خط بازار
ارسال نظر