اقتصاد ۲۴ - طی سالهای اخیر، بسیاری از شرکتهای تجاری بزرگ دنیا، مثل اپل و گوگل نیز لوگوی خود را از حالت سهبعدی به نمای تخت و دوبعدی تغییر دادهاند. این اتفاق، سال گذشته برای فولکسواگن نیز رخ داد.
بیشتر بخوانید:بی ام و به فرمول یک بازنمیگردد
نشان تجاری بی ام و تغییر کرد
نشان تجاری بیامو با حذف دایرهی سیاهرنگ، نوار سفید و حروف روشن BMW در پیرامون خواهد داشت. مطابق انتظار، خطوط صلیبی و تقسیمات چهارگانه دایرهی میانی به رنگهای آبی و سفید، پابرجا خواهند بود. با این ترفند، فضای بین دایرهی میانی و بیرونی که حروف BMW در آن جای دارد، شفاف باقی میماند تا رنگ بدنهی خودرو را نشان دهد. نشان تجاری جدید بیام و، حالت کاملا برچسبی و همسطح بدنه نخواهد داشت؛ بلکه دارای برجستگی فلزی براق با سایهروشن در مقابل تابش نور خواهد بود.
بیشتر بخوانید:بی ام و به فرمول یک بازنمیگردد
نشان تجاری بی ام و تغییر کرد
نشان تجاری بیامو با حذف دایرهی سیاهرنگ، نوار سفید و حروف روشن BMW در پیرامون خواهد داشت. مطابق انتظار، خطوط صلیبی و تقسیمات چهارگانه دایرهی میانی به رنگهای آبی و سفید، پابرجا خواهند بود. با این ترفند، فضای بین دایرهی میانی و بیرونی که حروف BMW در آن جای دارد، شفاف باقی میماند تا رنگ بدنهی خودرو را نشان دهد. نشان تجاری جدید بیام و، حالت کاملا برچسبی و همسطح بدنه نخواهد داشت؛ بلکه دارای برجستگی فلزی براق با سایهروشن در مقابل تابش نور خواهد بود.
منبع: زومیت