تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
رییس اتحادیه قالی‌شویان تهران در گفت‌وگو با اقتصاد۲۴ مطرح کرد؛

مردم نگران نباشند فرش‌ها با مواد ضد عفونی‌کننده شسته می‌شود

محمدی گفت: بنده این اطمینان را به همشهریان می‌دهم که فرش‌هایشان علاوه بر شستشوی عادی، با مواد ضدعفونی‌کننده نیز ضدعفونی می‌شود و این کار فقط در واحد‌هایی که دارای مجوز هستند صورت می‌گیرد و جای هیچ نگرانی برای مردم وجود ندارد.

اقتصاد۲۴- شستن قالی و فرش یکی از کار‌های خانه‌تکانی قبل از عید نوروز است. با توجه به اینکه امسال کشورمان با بیماری کرونا درگیر شده است، مردم نسبت به انجام امورات خود حساس‌تر شده‌اند و این کار باعث خسارت به بسیاری از واحدهای صنفی شده است و صنف قالی‌شویی نیز به مانند بسیاری دیگر از صنف‌ها از این وضعیت متضرر شده است.

حمید محمدی‌ کمسرخ، رییس اتحادیه قالی‌شویان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد۲۴ با بیان اینکه واحد‌های صنفی غیرمجاز که بدون مجوز فعالیت دارند مشکل اصلی ما است، افزود: این واحد‌ها فرش‌های مردم را با عناوین مختلف و با تبلیغات کذب تحویل می‌گیرند و مردم هم نیز بدون تحقیق، با آن‌ها همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت اتحادیه قالی‌شویان تهران به آدرس https://eght1351.com واحد‌هایی که مورد تایید اتحادیه هستند را مشاهده و انتخاب کنند که در صورت بروز هر مشکلی اعم از خرابی، پارگی و هر مشکل دیگر، اتحادیه پاسخگو خواهد بود.

محمدی اظهار داشت: افراد متقلبی در این صنف حضور دارند که با چاپ تراکت یا کارت ویزیت، خود را عضو رسمی اتحادیه معرفی می‌کنند در حالی که این‌گونه نیست و صرفاً برای جلب‌نظر مشتری بدون داشتن پروانه کسب و سابقه کار، از این شیوه‌ها استفاده می‌کنند.


بیشتر بخوانید: کاهش ۵۰ درصدی سفارش فرش شویی


وی با بیان اینکه صنف قالی‌شویی افزایش قیمت نداشته است و طبق نرخ مصوب سال ۹۷ فعالیت می‌کند یادآور شد: نرخ‌های مصوب اتحادیه به شرح زیر است:

رییس اتحادیه قالی‌شویان تهران تاکید کرد: در حال حاضر با بیماری کروناویروس مواجه هستیم و مردم این دغدغه را دارند که مبادا به هر نحوی به این ویروس مبتلا شوند. بنده این اطمینان را به همشهریان می‌دهم که فرش‌هایشان علاوه بر شستشوی عادی، با مواد ضدعفونی‌کننده نیز ضدعفونی می‌شود و این کار فقط در واحد‌هایی که دارای مجوز هستند صورت می‌گیرد و جای هیچ نگرانی برای مردم وجود ندارد.

ارسال نظر