تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

جنجال جدید بهنوش بختیاری در فضای مجازی

 پایِ تبلیغِ خواننده‌های گمنام موسیقی به صفحه بازیگر سینما و تلویزیون باز شده است.
 
اقتصاد۲۴-صفحه شخصی بعضی سلبریتی‌ها تبدیل به کشکول‌هایی شده است که در آن‌ها هر چیزی می‌توان یافت؛ از تبلیغ داروی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا گرفته تا تبلیغ سالن آرایش و زیبایی، لوازم خانگی و حتی جوانانی که علاقه دارند «خواننده» نام بگیرند!
بیشتر بخوانید:ویدئو/ بهنوش بختیاری: از همه شکایت می‌کنم، زیپ دهانتان را بکشید!
یکی از این بازیگران، بهنوش بختیاری است که به تازگی پایش به حوزه موسیقی هم باز شده و در صفحه‌اش، تک آهنگ‌ها و قطعات خواننده‌های جوان و گمنام را تبلیغ می‌کند. پیشتر یکی از فعالان موسیقی ادعا کرده بود تعرفه این بازیگر برای تبلیغات قطعه‌های خواننده‌های جوان در اینستاگرام از 8 تا 40 میلیون تومان، بسته به حضور خودش، متغیر است.

تک آهنگ ماشینی و فانتزی!

تازه‌ترین فعالیت تبلیغی بهنوش بختیاری در موسیقی، تبلیغ خواننده‌ای جوان به نام محمدرضا شعبان‌زاده و تک آهنگ او به نام «دل و دلبر» است. بختیاری در این ویدئو در توصیف آهنگ می‌گوید: «این تک آهنگ خیلی ماشینیه؛ خیلی ژیگوله؛ خیلی فانتزیه. من که خودم خیلی لذت بردم. شما هم گوش بدین، فکر کنم شما هم خوشتون بیاد» و بعد صدای خواننده را می‌شنویم که می‌خواند: «عجبم در عجبم از رخ زیبای تو/ جون ناقابلو می‌دم واسه چشمای تو»! در ادامه تصویر و صدای خواننده را در حال خواندنِ «دل و دلبر» با ریتم موسیقی شش و هشت می‌بینیم و می‌شنویم و خانم بازیگر را هم فنجان چای به دست و هدفون به گوش در حال لذت بردن از این آهنگ رؤیت می‌کنیم! به تعدادی از واکنش‌های کاربران به این ویدئو توجه کنید: «متن این ترانه چقدر عمیق و پرمغز بود»، «خانم بختیاری چرا می‌خوای خودتو سوژه کنی؟ به خدا سنگین بودن برای یه خانم هنرمند خیلی خوبه»، «بعضی از هنرمندان عشق پولن» و... .

دست به دامانِ سلبریتی‌ها برای تبلیغ

بهنوش بختیاری حدود دو ماه پیش هم با حضور در یک ویدئو، تک آهنگِ خواننده‌ای جوان به نام رضا صبور را تبلیغ کرده بود؛ البته با سبکی متفاوت و با نشستن به همراه خواننده در اتومبیل و گوش سپردن به آهنگی که این‌طور شروع می‌شود: «دیوونه‌تر از اینام/ که با پای خودم بیام/ بگم چقدر تو رو می‌خوام/ تو باید بگیری خودت/ که چه حسی دارم بهت»! به نظر می‌رسد این روزها در صفحه‌های مجازی فقط یک قاعده حکم فرماست و آن این که «پول بده، تبلیغ می‌کنم»؛ حالا هر تبلیغی و از هر نوعی می‌خواهد، باشد. گویا بازیگران هم برخلاف وظیفه و مسئولیت اجتماعی‌شان از این قاعده مستثنا نیستند.
 
 
 
ارسال نظر