تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
بهروز بنیادی:

تلاش‌های قاضی‌زاده‌ هاشمی در گذشته، امروز عیان‌تر شده است

عضو ستاد مبارزه با کرونا می‌گوید: اگر زیرساخت‌ها و بروزرسانی نیروی انسانی، تجهیزات و افزایش تخت بیمارستان‌ها و ساخت آی سی یو‌ها و تقویت شبکه اورژانس کشور که در گذشته اتفاق افتاده، نبود مطمئن باشید مرگ و میر ما بسیار بالاتر بود.

اقتصاد۲۴- بهروز بنیادی نماینده کاشمر و عضو ستاد مبارزه با کرونا به «آیت ماندگار» گفت: اکنون زمانی است که همه باید به خدمات ناشی از طرح تحول سلامت که توسط آقای دکتر قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر سابق بهداشت و درمان در کشور صورت گرفت افتخار کنیم. اگر آن زیرساخت‌ها و بروزرسانی نیروی انسانی، تجهیزات و افزایش تخت بیمارستان‌ها و ساخت آی سی یو‌ها و تقویت شبکه اورژانس کشور نبود مطمئن باشید مرگ و میر ما بسیار بالاتر بود. ارزش آن سرمایه‌گذاری توسط دولت امروز عیان‌تر شده است.

وی افزود: ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی تیم سلامت کشور، طبق نظر بسیاری از متخصصین رشته‌های عفونی و اپیدمیولوژی، حداقل تا اوایل خردادماه ۹۹ شاهد فعالیت ویروس کرونا در کشور خواهیم بود. به همین علت باید ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا و دولت هرچه سریع‌تر زمینه استخدام اورژانسی حداقل ۱۰۰۰۰ پرستار تازه‌نفس و تبدیل وضعیت بسیاری از نیرو‌های تبصره‌ای و شرکتی را برنامه‌ریزی کند تا انرژی تازه‌ای به سیستم درمان کشور تزریق شود و امکان تجدید قوای عزیزان زحمتکش و دلسوز حال حاضر فراهم شود.
 
منبع: آیت ماندگار
ارسال نظر