تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع منطقه آزاد چابهار اعلام کرد:

معافیت اجاره ماهیانه ۳۰۰ نفر از صاحبان واحدهای تجاری منطقه آزاد چابهار

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع منطقه آزاد چابهار گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر از صاحبان واحدهای مراکزتجاری منطقه آزاد چابهار اجاره ماهیانه مستاجرین خود را تازمان تعطیلی عمومی معاف کردند.
 
اقتصاد۲۴- صادق مبرهن بااعلام مطلب بالا افزود:باتوجه به شیوع کروناویروس در منطقه و تعطیلی مراکز تجاری و عدم فروش در صنوف مختلف ممکن است این تعداد افزایش یابد.

مبرهن اضافه کرد: هماهنگی با سازمان منطقه آزاد چابهار در تمامی موارد به ویژه اجابت و اجرای درخواست مدیرعامل سازمان مبنی بر تعطیلی مراکز تجاری و خدماتی منطقه و جلوگیری از ایجاد هر گونه تجمع و اجتماع خطرزا ازدیگرکار‌هایی بوده که انجام شده است.
بیشتر بخوانید: رشد ۴۰۰ درصدی صادرات به خارج کشور از منطقه آزاد چابهار
وی اظهارداشت:ارسال نامه و درخواست مکتوب به مدیرعامل سازمان در خصوص ارایه تسهیلات، تخفیفات و معافیت‌های مرتبط با ایام تعطیلی از طرف سازمان و موافقت ایشان با بخشی از درخواست‌ها و ابلاغ آن به واحد‌های سازمانی ازدیگراقدامات اتاق بازرگانی می‌باشد.

مبرهن گفت:مذاکره با بانک رسالت پس از هماهنگی مدیرعامل سازمان با مدیریت آن بانک جهت دریافت تسهیلات با نرخ صفر درصد جهت تامین حقوق اسفند ٩٨ کارکنان موسسات مالکین مراکز تجاری و دریافت تسهیلات در کمتر از ٢ روز توسط ۴ موسسه انجام گردید.
 
منبع: منطقه آزاد چابهار
ارسال نظر