تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
در منطقه آزاد ارس اتفاق افتاد؛

تولید روزانه ۱۰۰ هزار اسپری ومحلول ضدعفونی‌کننده در شرکت ماداولدوز ارس

همزمان با نامگذاری سال جدید به نام سال "جهش تولید" واحد تولیدی ماد اولدوز ارس روزانه ۱۰۰ هزار اسپری و محلول ضدعفونی کننده دست تولید و روانه بازار مصرف می‌کند.
 
اقتصاد۲۴- مدیرعامل شرکت ماداولدوز ارس با اعلام این خبر گفت: در راستای تامین نیاز‌های بازار و کمک به ارتقای سطح آرامش روانی جامعه، این شرکت با تغییر خط تولید خود و راه اندازی چهار خط تولید بصورت شبانه روزی در هر شیفت ۵۰ هزار عدد اسپری و محلول ضدعفونی کننده دست با ترکیب الکل ۷۰ درصد تولید می‌کند تا علاوه بر تامین بخشی از نیاز بازار به حل مشکل کمبود این مواد در کشور کمک کند.

مسعود اقدم ارسی با اشاره به اینکه تمامی تمرکز این واحد به تولید محلول و اسپری ضدعفونی کننده معطوف است خاطر نشان کرد: درحال حاضر در این شرکت روزانه ۵۰ هزار اسپری در حجم‌های ۴۰۰،۳۰۰،۲۰۰،۱۵۰ میلی لیتر و نیز ۵۰ هزار محلول ضدعفونی کننده ۷۵ میلی لیتر تولید و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
بیشتر بخوانید: فعالیت ۶ کارخانه تولید کننده مواد ضدعفونی کننده و ماسک در ارس
اقدم در خصوص پخش و توزیع این محصولات گفت: با هماهنگی سازمان منطقه آزاد ارس، استانداری، سازمان غذا و دارو و سایر نهاد‌های دولتی و نظارتی این محصولات در مرحله اول بصورت مستقیم در فروشگاه‌های شرکت ماد اولدوز ارس در منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا و در سراسر استان پخش می‌شود و در مرحله دوم حسب نیاز در سایر استان‌ها نیز توزیع می‌شود.

وی در پایان گفت: این واحد تولیدی دارای چهارخط تولید می‌باشد که با توجه به شرایط موجود و نیاز کشور در دو شیفت بصورت شبانه روزی مواد ضدعفونی کننده تولید می‌کند و برای حدود ۱۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.
منبع: منطقه آزاد ارس
ارسال نظر