تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۹

ایران از امشب بارانی می‌شود

سازمان هواشناسی از بارش باران بهاری در جنوب و شرق پایتخت طی امروز و فردا خبر داد و اعلام کرد: بارش‌ها امروز بسیاری از استان‌های کشور را پوشش می دهد.
 
اقتصاد۲۴- بر اساس اعلام این سازمان، سامانه بارشی که از دیروز در کشور فعال شده، امروز (یکشنبه) در بسیاری از نقاط کشور نظیر قم، اصفهان، مرکزی، همدان، فارس و سیستان و بلوچستان و فردا؛ استان‌های شمال شرق و شرق کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و شاهد بارش‌های پرحجم و بیش از ۳۰ میلی‌متر خواهیم بود.

سازمان هواشناسی برای فردا ۴ فروردین در نیمه شرقی و نوار شمالی کشور بارش باران پیش بینی و اعلام کرد: روز سه‌شنبه ۵ فروردین در شمال‌شرق کشور باران داریم.

بر اساس این گزارش، امروز (یکشنبه) شدت بارش‌ها در استان‌های قم، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و همچنین شمال اصفهان، شرق خوزستان، شرق لرستان، شمال فارس، شمال بوشهر، جنوب کرمان و غرب هرمزگان است؛ و در این نقاط، بارش‌های پرحجم و بیش از ۳۰ میلی‌متر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در استان‌های مرکزی، همدان، شرق لرستان و غرب اصفهان و چهارمحال و بختیاری نیز احتمال بارش برف وجود دارد.

ارتفاعات البرز در استان‌های تهران، البرز، مازندران و سمنان نیز امروز با بارش برف همراه خواهند شد.
بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت بارش‌های ایران
بر اساس این گزارش، فردا (۴ فروردین) بارش‌ها در نوار شرقی و بخش‌هایی از مرکز و شمال‌شرق کشور فعال است. البته بارش‌های پرحجم و بیش از ۳۰ میلی‌متر نیز در خراسان رضوی، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

روز سه‌شنبه (۵ فروردین) در شمال شرق؛ استان‌های خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، شرق سمنان، شرق یزد، گلستان و خراسان شمالی بارش خواهیم داشت.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظر