تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹

افزایش ۲۰ درصدی ناوگان خدمت در محل ویژه مشتریان سایپا

مدیرعامل سایپا یدک با اشاره به ارائه خدمات امدادی به مشتریان در تعطیلات نوروز ۹۹ گفت: به منظور رفاه حال هموطنان گرانقدری که توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت کرده و در خانه مانده‌اند، خدمات امداد در محل گروه خودروسازی سایپا با توان بیشتر استمرار خواهد داشت.
 
اقتصاد۲۴-سید فخرالدین حیدری‌منش ادامه داد: در چند روز ابتدایی طرح خدمات امداد نوروزی سال ۹۹، تاکنون بیش از دو هزار خدمت به محصولات سایپا و سایر خودروسازان ارائه شده است.
بیشتر بخوانید:هشدار کرونایی پزشکیان:کشور را در حالت آماده‌باش قرار دهید
وی افزود: با تاکید و دستور مدیرعامل گروه سایپا و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این گروه، ۲۰ درصد به ناوگان خدمات‌رسانی امداد خودرو سایپا جهت ارائه خدمت به مشتریان در محل افزوده شده و به منظور کاهش سفر‌های غیرضروری و کمک به اجرای پویش "درخانه بمانیم" و سرعت‌دهی در ارائه خدمات امدادی و تعمیراتی، بخشی از ناوگان امدادی مستقر در جاده‌های بین‌راهی به مراکز شهر‌ها منتقل شده و به ارائه خدمات در محل و درب منازل مشتریان پرداختند.

مدیرعامل سایپا یدک همچنین با اشاره به ارائه خدمات رایگان به پرستاران و پزشکانی که در راه مبارزه با بیماری کرونا تلاش می‌کنند، گفت: جهادگران سلامت و کادر درمانی این نورچشمان مردم ایران می‌توانند با ارائه کارت پرسنلی بیمارستان‌های خط مقدم مبارزه با کرونا به نمایندگی‌های مجاز سایپا در سراسر کشور، نسبت به دریافت خدمات ویژه و رایگان این طرح اقدام کنند. علاوه بر این، در صورت نیاز به حمل خودرو به نمایندگی‌های سایپا نیز خدمات امدادی حمل برای این عزیزان، رایگان خواهد بود.

حیدری منش با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ با عنوان "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری افزود: ارائه خدمات پس از فروش مناسب و با کیفیت به تولیدات گروه سایپا، قطعا به افزایش تولید منجر خواهد شد و برای تحقق این امر، با توجه به راهبرد‌های مدیرعامل گروه سایپا، برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده است.

وی همچنین به مشتریان گروه خودروسازی سایپا توصیه کرد جهت حفظ سلامت خود و دیگران، از انجام سفر‌های غیر ضروری در این ایام خودداری کرده و در صورت نیاز به دریافت خدمات امداد در محل سایپا، با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند.
 
 
ارسال نظر