تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۹

پپه رینا: بدون شک به ویروس کرونا مبتلا شده بودم

دروازه بان ویلا همه نشانه های ابتلا به ویروس کرونا را داشته است.
 
اقتصاد۲۴ - ابتلای پپه رینا به ویروس کرونا مسجل نیست، اما دروازه بان اسپانیایی اصرار دارد که نشانه‌های ویروس کرونا در او وجود داشته است.

رینا در مصاحبه‌ای با کوریره دلو اسپورت گفت:

اینجا در انگلستان فقط از آن‌هایی که خیلی مریض هستند، تست گرفته می‌شود. بدن من خوب کار می‌کرد و پزشکان همه توصیه‌های لازم را به من ارائه دادند، اما شک ندارم که به ویروس کرونا مبتلا شده بودم. پس از اینکه اولین علایم بروز کرد، خود را به طور کامل قرنطینه کردم. سپس تب کردم، سردردی گرفتم که خوب نمی‌شد و سرفه هایم خشک بود. احساس خستگی نیز می‌کردم. یک بار ۲۵ دقیقه حس کردم اکسیژن به من نمی‌رسد. انگار که دهانم قفل شد و اجازه ورود هوا به ریه ام نمی‌داد. ترس واقعی وقتی بود که حس می‌کردم هیچ اکسیژنی به من نمی‌رسد. واقعا به حدی ترسیدم که تاکنون تجربه اش نکرده بودم.

واقعیت این است که دیگر خیلی جوان نیستم. به مدت ۷-۸ روز کاملا خود را در اتاقی قرنطینه کردم تا از همسر و فرزندانم دور باشم. خوشبختانه خانه ما بزرگ است و امکان فاصله گرفتن از بقیه وجود داشت. فقط شب‌ها وقتی بقیه خواب بودند، از اتاق خارج می‌شدم. اکنون با اینکه مطمئن هستم بر این ویروس غلبه کرده ام، هنوز هم از بقیه فاصله می‌گیرم.
ارسال نظر