تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹

ولوو با سرویس Valet مشتریان خود را از مراجعه به تعمیرگاه بی نیاز می‌کند

شرکت ولوو اخیرا برنامه جدیدی را در ایالات متحده آغاز کرده که به مشتریان خود اجازه می‌دهد امور مربوط به تعمیر و نگهداری از خودروهایشان را بدون خروج از خانه یا محل کار انجام دهند. این برنامه Volvo Valet نامگذاری شده و خودروساز سوئدی آن را یک سرویس پریمیوم برای نگهداری از خودرو‌های مشتریان آمریکایی توصیف می‌کند.
 
اقتصاد۲۴-مشتریان ولوو می‌توانند به دو شکل از سرویس Valet استفاده کنند. در روش اول آن‌ها باید با نصب اپلیکیشن اختصاصی که هم برای iOS و هم برای اندروید توسعه یافته، با مراکز خدمات پس از فروش در ارتباط باشند.
بیشتر بخوانید:بی ام و M۵ با تیونینگ جی‌پاور و ۸۰۰ اسب‌بخار قدرت معرفی شد
در روش دوم که سنتی‌تر است، مشتریان می‌توانند به صورت تلفنی با نمایندگی‌ها تماس گرفته و قرار ملاقات و تحویل خودرو را هماهنگ کنند. در هر دو روش یک کارمند از سوی مرکز انتخابی به محل اعزام شده و خودروی مشتری را تحویل می‌گیرد. نکته جالب اینکه کارمند نمایندگی به همراه خود یک اتومبیل ولووی دیگر آورده و آن را در اختیار مشتری قرار می‌دهد تا در طول مدت سرویس دهی او بدون خودرو باقی نماند!


استفاده از اپلیکیشن Valet دارای چند مزیت است، از جمله اینکه مالک می‌تواند با آن مکان راننده و زمان رسیدن وی به نمایندگی را مشاهده کند؛ همچنین پس از رسیدن خودرو به نمایندگی، موضوع به وسیله اعلان (نوتیفیکیشن) به مالک اطلاع داده می‌شود. بعد از پایان سرویس دهی خودرو و آماده شدن آن نیز مالک با اعلان در جریان قرار می‌گیرد. در مرحله پایانی نمایندگی با تماس تلفنی از مشتری می‌خواهد زمانی را برای تحویل خودرو و بازگردانی اتومبیل امانتی تعیین کند.

به منظور اینکه تمامی فرایند‌ها شفاف و به دور از هر گونه شبهه باشد، کارکنانی که وظیفه دریافت خودروی مشتری و تحویل مدل موقت را بر عهده دارند، موظف هستند از شرایط هر دو خودرو عکس بگیرند.

آنطور که اعلام شده تمامی مدل‌های ساخت ولوو فارغ از زمان تولید مجاز به استفاده از سرویس Valet هستند. در حال حاضر این سرویس به مواردی مثل تعمیرات و امور مربوط به نگهداری محدود می‌شود، اما از اواخر امسال امکان لیزینگ، خرید و تست خودرو‌ها با آن نیز فراهم خواهد شد.


ناگفته نماند سرویس Volvo Valet سال گذشته به عنوان یک برنامه پایلوت اجرا شد و با توجه به موفقیت آمیز بودن، ولوو تصمیم گرفته در این مقطع حساس آن را برای همه مشتریان عملیاتی کند. در این سرویس هیچ طرف سومی در کار نبوده و فقط شاخه ولوو در آمریکا، نمایندگی‌ها و مشتریان در آن حضور دارند.
 

این را هم اضافه کنیم که سرویس Volvo Valet در واقع نتیجه تصاحب مالکیت معنوی اپلیکیشن Luxe است. این اپلیکیشن برای پارک راحت و امن خودرو‌ها کاربرد دارد.
 
 
منبع: دیجیاتو
ارسال نظر