تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
عفیفی پور اعلام کرد:

تدوین مولفه‌هایی برای جذب سرمایه گذاری در پروژه‌های تولیدی / از حضور شرکت‌های دانش بنیان تولیدی در بنادر استان استقبال می‌کنیم

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی يكي از مولفه‏ هاي تحقق شعار جهش تولید را ایجاد سازکار و بستر سازی مناسب در بنادر برای جلب، جذب و تعمیم سرمایه گذاری در پروژه های تولیدی و تسهیل در فرآیند صادرات عنوان کرد.
 
اقتصاد ۲۴ -"اله مراد عفیفی پور" گفت: چشم انداز‌های توسعه‌ای از حیث سرمایه گذاری در بنادر استان و بویژه بندرشهید رجایی با هدف تقویت و تعمیق زنجیره تولید و براساس چشم انداز‌ها و مصوبات ابلاغی هدف گذاری خواهد شد.

عفیفی پور ترسیم مولفه‌ها و تدوین ساز و کار‌هایی با هدف اجرای دقیق رویه ابلاغی مبتنی بر جهش تولید را از مهمترین اقدامات و اهداف کاری در بنادر استان در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد.

وی تمرکز و حمایت از سرمایه گذاری‌ها با هدف ایجاد فعالیت‌های تولیدی و ارزش افزوده در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، توسعه زیر ساخت‌ها در پسکرانه بنادر براساس نیاز‌های متقاضیان امر تولید، اتخاذ سیاست‌های متوازن حمایتی از فعالیت‌های تولیدی همچنین استقبال و ایجاد فرصت برای حضور شرکت‌های دانش بنیان تولیدی در بنادر استان را مهمترین رویکرد‌های کاری در سال جاری برشمرد.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با تاکید بر افزایش فعالیت‌های تولیدی درسال جدید با بهره گیری از دانش و فن‏آوری روز آمد، براساس الزامات زیست محیطی افزود: آنچه موجبات رقابت پذیری را فراهم نموده و بنادر ما را همگام با قافله پیشرفت به جلو می‏برد و به صرفه‏ جویی فراوان در زمان و هزینه‏‌ها می‏انجامد بسط و گسترش سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی آن هم بارویکرد تولیدی است.

عفیفی پور افزایش قدرت رقابت پذیری با دیگر بنادر دنیا را سرمایه گذاری، حضور پررنگ و تقویت بنگاه‌های تولیدی عنوان کرد و گفت: لازمه جهش تولید و توسعه اقتصادی حضور هدفمند شرکت‌های تولیدی و صنعتی در مناطق ویژه اقتصادی است.

به گفته مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، کم کردن فرایند‌ها و تسهیل در امر صادرات محصولات تولیدی، گامی مهم درجهت تحقق برنامه‌های سال جهش تولید است و مجتمع بندری شهید رجایی تمام امکانات خود را جهت انجام این مهم بکارگرفته و تلاش میکند.
ارسال نظر