تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۹

نحوه حضور و تغییر ساعات کاری کارکنان آموزش و پرورش از شنبه

وزارت آموزش و پرورش پیرامون نحوه حضور دو سوم کارکنان در ادارات و تغییر ساعت کاری از روز شنبه، بیست و سوم فروردین ماه بخشنامه‌ای صادر کرد.
 
اقتصاد۲۴ -وزارت آموزش و پرورش پیرامون نحوه حضور دو سوم کارکنان در ادارات و تغییر ساعت کاری از روز شنبه، بیست و سوم فروردین ماه بخشنامه‌ای صادر کرد.

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در این بخشنامه آورده است:

ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، پیرو بخشنامه ششم فروردین ۹۹ و به استناد بخشنامه ۱۹ فروردین ۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور به آگاهی می‌رساند؛ به منظور تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و آغاز طرح فاصله گذاری هوشمند و در اجرای بند ۱۴ مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، مقتضی است به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا با تشخیص بالاترین مقام مسئول، در عین کاهش تردد و تجمع، از ۲۳ فروردین ۹۹ با حضور دو سوم کارکنان، خدمات عمومی به ویژه خدمات ضروری به ارباب رجوع ارائه شود.

بیشتر بخوانید: نگاه یونسکو به نقش مثبت کرونا در دنیای امروز

همچنین یک سوم کارکنان از طریق دورکاری یا اعطای مرخصی به صورت نوبت بندی با اولویت بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنان آسیب پذیر از حضور در محل کار معاف شوند.

ضمناً ساعت کار روزانه کارکنان به میزان هفت ساعت در روز و از ساعت ۷ الی ۱۴ خواهد بود و هر گونه تغییر در ساعت فعالیت و نسبت حضور کارکنان برای ارائه خدمات، صرفاً با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین و ابلاغ خواهد شد. لازم به ذکر است مرخصی ایام مذکور با تأیید مسئول مربوط و با رعایت موارد مطروحه جزو مرخصی استحقاقی کارکنان محسوب نمی‌شود.
منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر