تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

«ضد آب» ایرانی در جشنواره آمریکایی

 فیلم کوتاه «ضد آب» ساخته داوود رضایی به یک جشنواره بین المللی در آمریکا راه پیدا کرد.
اقتصاد۲۴ -فیلم کوتاه «ضد آب» ساخته داوود رضایی از مربیان انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر ویژه تهران، در پنجاه و سومین دوره جشنواره جهانی فیلم Humboldt Int'l آمریکا، به نمایندگی از ایران نمایش داده خواهد شد.
بیشتر بخوانید:پرش‌های ارتفاع «بهرام افشاری»!
این جشنواره به عنوان قدیمی‌ترین جشنواره فیلم که توسط دانشجویان اداره می‌شود، جدا از نگاهی هنری به آثار، از نظر برقراری ارتباط و بیان مشکلات فردی و اجتماعی نیز به آن‌ها می‌نگرد. در این دوره بعد از داوری هزاران آثار ارسالی نزدیک به ۱۶۹ اثر انتخاب اولیه شده و سپس نزدیک به ۳۰ اثر از جمله «ضد آب» برای اکران برگزیده شدند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: سیامک در کودکی قربانی کودک‌آزاری بوده، و بعد از آن حادثه هیچ‌گاه رنگ آرامش و ثبات را ندیده است. هنوز سایه سنگین آن اتفاقات لحظه‌لحظه زندگی سیامک را فرامی‌گیرد و او را ترک نمی‌کند. سیامک حالا بعد از ۲۰ سال با مردی روبرو می‌شود که باعث همه این اتفاقات بوده ….

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: داوود رضایی، مدیر تصویربرداری: بهزاد ترکی‌زاده، تصویربردار زیرآب: همایون کاشانی، طراح صحنه و لباس: علی‌عرفان فرهادی، مدیر تولید و مجری طرح: مسعود جورسرا، صدابردار: میثم شاه‌حسینی، صداگذار: مهدی اکبریان، تدوین‌: داوود رضایی، گریمور: سوسن سلامت، عکاس: حسام موفق، بازیگران: حسین امیدی، محمدرضا مالکی، پدرام زنجانی، مهدی پارسا، امین حسینیون، مهرناز فقیهی، دستیار کارگردان: طاهر خیری و پوریا فراهانی، مترجم: مینا رضایی، هاله قاسمی، استوری بورد: ریحانه صالحیان، پوستر و لوگو: سعیده جانی خواه، دستیار تصویر: علیرضا بیات، محمدرضا بیات، دستیار صدا: مهدی اسبقی، موسیقی: داود رضایی، مدیر تدارکات: احسان رحیمی، با همراهی: پویان آقا بابایی و تهیه کننده: داود رضایی.

پنجاه و سومین دوره جشنواره جهانی فیلم Humboldt Int'l آمریکا که قرار بود ۲۴ تا ۲۸ آوریل (۴ تا ۸ اردیبهشت) در خلیج هامبولدت شهر آرکاتا ایالت کالیفورنیا برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار تغییراتی در زمان و مکان و نحوه برگزاری شده است.
 
ارسال نظر