تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دبیر کمیته IMS خبر داد؛

تجربه ای موفق در منطقه ویژه: تمدید ISO و ممیزی‌ها به صورت آنلاین

دبیر کمیته IMS و مدیر توسعه و راهبری سیستم‌ها از برگزاری ممیزی شخص ثالث و اخذ گواهینامه های بین المللی بدون حضور فیزیکی و از طریق ارتباط آنلاین در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس خبر داد
 
اقتصاد۲۴ - محمد کوهستانی گفت: هر ساله تمدید ISO و ممیزی‌ها به صورت حضوری صورت می‌گرفت، اما امسال به پیشنهاد منطقه ویژه اقصادی خلیج فارس برای حفظ سلامتی کارکنان این امر به صورت آنلاین و بر خط انجام شد.  

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به عنوان نخستین سازمان در استان هرمزگان تمدید ISO و ممیزی‌های خود را به صورت آنلاین انجام داد اظهار داشت با هماهنگی‌هایی که با شرکت SGS سوئیس صورت گرفت نماینده این شرکت در ایران به صورت غیر حضوری و آنلاین منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس را ممیزی و شاخص‌های فرایند‌ها را مورد بررسی قرار داد.
 

کوهستانی با اشاره به حفظ و امنیت اطلاعات در این رخداد، اذعان داشت: تمام جوانب امنیتی برای برقراری این ارتباط سنجیده شد و با بستری که بر شبکه انفورماتیک منطقه ویژه فراهم آمد تمام امور به انجام رسید.

بیشتربخوانید: برنامه های منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس برای ایجاد جهش تولید
دبیر کمیته IMS در ادامه از اعطای گواهینامه ISO ۴۵۰۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۸ به منطقه ویژه خلیج فارس خبر داد و بیان کرد: تا قبل از این دریافت گواهینامه ۱۸۰۰۰۱ OHSAS محقق شده بود که خوشبختانه هم اکنون موفق به دریافت ISO ۴۵۰۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۸ شدیم.

وی اضافه کرد: در این ارتباط آنلاین همچنین توانستیم استاندار‌های ISO ۹۰۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ و ISO ۱۴۰۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ و همچنین ISO ۱۰۰۱۵ را با موفقیت تمدید کنیم.

وی با ابراز خرسندی از این رخداد بی سابقه در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت ممیزی و تمدید استاندار‌ها به صورت آنلاین برای منطقه ویژه یک تجربه جدید و بسیار مطلوب بود، در همین راستا یکی از استراتژی‌های مهم منطقه ویژه تمرکز بر مکانیزه کردن هر چه بیشتر فرآیند‌ها، استفاده حداکثری از خدمات الکترونیک برای مدیران، کارشناسان و کارکنان و توسعه دامنه اینگونه فن آوری‌ها به تمامی فعالیت‌ها برای کاهش هزینه‌ها و حفظ منابع و افزایش بهره وری سازمان میباشد.
 
منبع: روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس
ارسال نظر