تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

مسئولان برای آغاز به کار آرایشگران تمهیداتی بیندیشند

رئیس اتحادیه صنف پیرایش وآرایشگران مردانه مرکز استان قزوین گفت: وضعیت معیشتی آرایشگران مردانه بحرانی شده است، از مسئولان تقاضا داریم تمهیداتی برای آغاز به کار صنف آرایشگران بیندیشند.
 
اقتصاد۲۴- سید روح اله حسینی با اشاره به شرایط بحرانی معیشت آرایشگران اظهار کرد: صنف آرایشگران مردانه نیز به مانند سایر صنوف این امکان را دارد تا با ثبت نام در سایت وزارت بهداشت و با نصب کد رهگیری روی در مغازه‌ها که از قبل همه اعضا تهیه کرده اند و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و با استفاده از پک‌های بهداشتی و لوازم پیرایشی شخصی افراد، فعالیت کنند.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار واجب و ضروری است بخصوص برای پیرایشگران، اما اینکه واحد‌های صنفی پیرایشگران حتی با رعایت تمامی قوانین و دستورالعمل‌ها نمی‌توانند فعالیت کنند برای اتحادیه کاملاً امری نامشخص و غیر منصفانه است.

بیشتر بخوانید: کاهش تقاضا در صنوف ها از ۳۵ تا ۱۰۰ درصد

حسینی بیان کرد: اغلب افراد جامعه چند ماهه که موهایشان پیرایش نشده است و بازگشایی آرایشگاه‌ها می‌تواند باعث بهداشت فردی و روحیه مضاعف برای مردم در این روز‌های کرونایی باشد.

وی ادامه داد: آرایشگاه‌ها می‌توانند به فاصله هر یک ساعت نوبت دهی از قبل به هر مشتری در زمان حضور و عدم تجمع در آرایشگاه، اقدام به فاصله گذاری اجتماعی کنند.

حسینی تاکید کرد: از مسئولان تقاضا دارم به داد این قشر آسیب دیده برسند تا کنون حمایتی از این صنف نشده است.
منبع: مهر
ارسال نظر