تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

ابتلای وزیر بهداشت به کرونا تکذیب شد

برخی شبکه‌های اجتماعی، شایعه ابتلای سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را منتشر کردند که با پیگیری‌های حاصله و استناد به سخنان علیرضا وهاب‌زاده مشاور وزیر بهداشت مشخص شد، این شایعه کذب بوده است.
 
اقتصاد۲۴- شیوع کرونا در شهرهای بیشتر مختلف کشور، سبب شد تا ضمن ابتلای مردم به این ویروس چندین مقام مسوول نیز به آن مبتلا شوند. ابتلای این افراد مطرح به خصوص در حوزه بهداشت و درمان ثابت می‌کند که مسوولان کشور همگی به فکر ریشه‌کنی این ویروس هستند و مردم هم باید در این راه با رعایت نکاتی که توسط متولیان بهداشت گفته می‌شود به آنان در مبارزه و ریشه کنی این بیماری کمک کنند. اما شایعاتی نیز توسط برخی شبکه های مجازی نامعتبر مبنی بر ابتلای برخی مسوولان و مقامات سبب نگرانی و تشویش اذهان عمومی می شود که شایعه ابتلای سعید نمکی وزیر بهداشت یکی از این نمونه ها به شمار می رود که در فضای مجازی منتشر شد. البته این خبر با سخنان علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: وزیر بهداشت: تست آنتی بادی را آغاز کرده ایم

علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت، ضمن تکذیب این خبر گفت:‌ وزیر بهداشت دیروز در نشست مجازی با دبیر کل سازمان بهداشت جهانی بهداشت و رییس دفتر و وزاری بهداشت منطقه شرق مدیترانه این سازمان حضور داشت و در آخر برنامه هم با خبرنگاران گفت وگو کرد. امروز هم در جلسه ویدیو کنفرانس وزاری بهداشت جهان حضور دارد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر